امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیش نیازهای بازاریابی در حوزه کالاهای غیرضروری (کالاهای لوکس)

مشاهده ۲۰۱
۱۴۰۱/۰۷/۲۵- ۱۰:۲۹

برنامه "شب آفتابی" در رادیو اقتصاد پیش نیازهای بازاریابی و فروش حرفه ای را در حوزه کالاهای غیرضروری (کالاهای لوکس) عنوان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اگر تجربه فروش کالاهای لاکچری و لوکس را داشته باشید حتما می‌دانید که نحوه بازاریابی و فروش این محصولات با سایر کالاها تفاوت زیادی دارد. اجناس گران قیمت و لوکس مشتریان کمتری نسبت به سایر کالاها دارند. معمولا قشر خاصی از جامعه به دنبال چنین محصولاتی هستند و باید روش جذب این افراد را به خوبی بلد باشید.

با وارد کردن کسب و کارتان به فضای مجازی می‌توانید مشتریان بیشتری برای کالاهای لاکچری فروشگاه‌ تان پیدا کنید. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس و گران قیمت را دارید باید روش فروش و بازاریابی اینترنتی این دسته از محصولات را هم بدانید چون در فروش اینترنتی محصولات لاکچری باید یکسری از فاکتورهای اساسی را رعایت کنید تا مشتری با خیال راحت بتواند خریدش را به صورت اینترنتی انجام دهد.
در برنامه امشب کارشناسان در خصوص پیش نیازهای بازاریابی و فروش حرفه ای در حوزه کالاهای غیر ضروری مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند.
برنامه شب آفتابی از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه از ساعت ۲۲:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه بصورت زنده و مستقیم از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما