امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

از تحلیل بازار بورس تا ارزیابی روند امدادرسانی به مناطق سیل زده در برنامه‌های روز سه‌شنبه رادیو اقتصاد

مشاهده ۲۸۰
۱۳۹۸/۰۱/۲۶- ۱۵:۰۳

رادیو اقتصاد سه شنبه 27 فروردین در برنامه‌های «روز از نو»، «رویش»، «ایستگاه نود و هشت» و ... به مباحث تحلیل بازار بورس، ارزیابی روند امدادرسانی به مناطق سیل زده و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «روز از نو» سه شنبه 27 فروردین، مجتبی شهبازی، تحلیلگر بازار سرمایه درباره آخرین اخبار و تحولات بازار بورس صحبت می‌کند.  این برنامه با آیتم‌های راه از بی راه و کار آفرینی با شنوندگان همراه می‌شود. برنامه «روز از نو» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 6:30 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

در برنامه «رویش» سه شنبه 27 فروردین محمدامین میرکوهی، مخترع و کارشناس حوزه کسب و کار درخصوص نقش مدیران در پرورش خلاقیت و ابتکار عمل کارکنان مطالبی را بیان می‌کند. از دیگر مباحث قابل طرح در این برنامه می‌توان به خلاقیت و ابتکار عمل در کسب و کار و معنا و مفهومشان، مدیران تاچه حد و چگونه می‌توانند خلاقیت و ابتکار عمل کارکنان را تقویت یا تضعیف کنند؟ اشاره کرد. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی مهرگان طور سوادکوهی ساعت 8 تقدیم شنوندگان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» فردا باورهای غلط مالی را تحلیل می‌کند. برنامه «ایستگاه نود و هشت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 روی آنتن می‌رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» 27 فروردین به سراغ توان تولید گوگرد می‌رود. معرفی ظرفیت‌های تولید و انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول مورد نظر، بررسی زیر ساخت های رونق تولید، بررسی شاخصه‌های تولید ایرانی محصول و افزایش توان رقابت در سطح کلان، آشنایی مردم با محصول تولید داخل و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «خانه تا کارخانه» سه شنبه مسعود مهدی زاده، رئیس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت شهرک های خراسان رضوی درباره ناحیه صنعتی داورزن و پیگیری وضعیت بهره برداری شهرک، میزان و نحوه فعالیت صحبت می‌کند. برنامه «خانه تا کارخانه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 15 پخش می‌شود.

همچنین در برنامه «راه ابریشم» فردا هومن‌ هاتفی پور، عضو هیئت مدیره انجمن علمی‌ بازرگانی ایران درمورد لیست اقلام  و رده‌های کالاهای صادراتی ممنوع مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، روزهای فرد ساعت 16:30به روی آنتن می رود.

گفتنی است رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» 27 فروردین به بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی به مناطق سیل زده تاکنون می‌پردازد. از دیگر موارد مطرح در این برنامه می‌توان به آخرین مطالعات و دستاوردها در حوزه امدادرسانی و نحوه امدادرسانی مناسب و اقتصادی اشاره کرد. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنج شنبه ساعت 17 شنیده می‌شود.

امتیاز شما