امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت نورباران نیمه شعبان از سیمای نور

مشاهده ۵۷۲
۱۳۹۸/۰۱/۲۶- ۱۵:۴۰

سیمای مرکز قم برای پوشش جشن‌های نیمه شعبان تدارک ویژه ای دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ستاد جشن‌های نیمه شعبان مرکز قم با طراحی و نصب دو استیج سیما و یک استیج خبر و با استفاده از استودیوی دیجیتال تلویزیونی این مرکز در مسجد جمکران و دو واحد سیار تلویزیونی، قابلیت تولید و ارسال جشن‌های نیمه شعبان و ارتباطات تلویزیونی زنده را به صورت همزمان از دو واحد مستقل برای پشتیبانی شبکه‌های سراسری، استانی و برون مرزی ایجاد کرده است. 

جشن‌های نیمه شعبان از صبح روز جمعه 30 فروردین تا شامگاه یکشنبه 1 اردیبهشت، با تهیه‌کنندگی محمد ابوالقاسمی‌پوشش داده می‌شود.

برنامه «یا ایها العزیز» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام حسین نطنزی که در طول سال سه شنبه‌ها از مسجد مقدس جمکران تقدیم مخاطبان شبکه استانی و شبکه سراسری شما می‌شود؛ به طور ویژه از پنجشنبه  29 فروردین هر شب ساعت 23:30 روی آنتن سیمای نور می‌رود. همچنین آیین‌های شب نیمه شعبان تا اذان صبح همراه با مراسم احیای این شب از ساعت 1 بامداد و مراسم شکرگذاری شام نیمه شعبان به طور کامل و زنده از سیمای مرکز قم پخش می‌شود. برنامه صبحگاهی «مهربانو» نیز روز شنبه 31 فروردین ساعت 10:45 دقیقه به صورت زنده با حال و هوای میلاد مهدی موعود (عج) از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما