امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

بازدید رئیس رسانه ملی از شرکت شیشه فلوت کاویان فریمان

مشاهده ۸۵۵
۱۳۹۸/۰۲/۱۳- ۱۱:۰۱

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی از شرکت شیشه فلوت کاویان فریمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری با بازدید از بخش های مختلف این کارخانه در جریان وضعیت تولید محصول شیشه و آینه در بزرگترین کارخانه شیشه سازی شرق کشور قرار گرفت.
در این دیدار که نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس و جمعی از مدیران ارشد صنعتی فریمان دکتر علی عسکری را همراهی می‌کردند، مهندس صادقی مدیرعامل گروه شیشه صنعتی کاویان و مهندس تعقیبی مدیرعامل شهرک کاویان و جمعی از کارشناسان، مراحل مختلف و تولید محصول در این کارخانه را تشریح کردند و به سوالات رئیس رسانه ملی پاسخ گفتند.
دکتر علی عسکری سپس به جمع صادرکنندگان و مدیران صنایع فریمان آمد و از نزدیک پای صحبت های آنان نشست.
در این نشست ابتدا نماینده مردم فریمان در مجلس به بیان مزیت‎ها و قابلیت‎های صنعتی و کشاورزی فریمان پرداخت و میزان جذب سرمایه‎گذاری در صنایع فریمان در سال 97 را در جایگاه نخست در بین شهرستان‌های استان عنوان کرد.
احسان قاضی‎زاده‌هاشمی‌با بیان اینکه فریمان قطب صنعتی و کشاورزی استان است، افزود: دسترسی به ریل، نزدیکی به فرودگاه مشهد و نزدیکی به جاده از مهم‎ترین مزیت‎های شهرک صنعتی کاویان است.
وی گفت: 67 درصد سرمایه‎گذاری‌های استان در سال 97 در فریمان بوده است و فقط در کارخانه شیشه هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام گرفته است.
وی با اشاره به صنایع بزرگ این شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با عنایت دکتر علی عسکری، رسانه ملی بیش از گذشته به فرهنگ تولید و حمایت از محصولات داخلی بپردازد.

تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان هم در این نشست گفت: این شهرک با 700 هکتار مساحت، وسیع‎ترین شهرک صنعتی استان است که فاز اول آن پایان یافته و همه زمین‌های فاز دوم به فروش رفته و زیرساخت های فاز سوم هم فراهم شده است و تا انتهای 98 احتمالا به فروش و بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرعامل کارخانه قند فریمان، مدیرعامل کارخانه کاغذسازی و جمعی دیگر از مدیران صنعتی این شهرستان به تشریح جایگاه صنایع خود و بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و حمایت و پشتیبانی رسانه ملی را از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا خواستار شدند.

امتیاز شما