امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تشکر معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد از شبکه قرآن سیما

مشاهده ۴۸۹
۱۳۹۸/۰۳/۰۵- ۱۴:۱۲

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ با اهدای سپاس‎نامه‎ای از پوشش مطلوب شبکه قرآن سیما و رسانه ملی در نمایشگاه قرآن کریم تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالهادی فقهی‎زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه قرآن با اهدای لوحی به محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، از همکاری‌های موثر و شایسته وی و همکاران این شبکه در برگزاری و پوشش رسانه‎ای بیست‎وهفتمین نمایشگاه بین‎المللی قرآن کریم قدردانی کرد.
فقهی‎زاده در این سپاس‎نامه آورده است: اکنون که در پرتو نیات خالصانه جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های موثر و شایسته‎ای در برگزاری بیست‎وهفتمین نمایشگاه بین‎المللی قرآن کریم داشته‎اید، به پاس قدردانی از همراهی‌های بی‎چشمداشت شما، این سپاس‎نامه تقدیم حضورتان می‌شود. همچنین معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی که ویژه پوشش این نمایشگاه از تلویزیون پخش شد، از همراهی شبکه قرآن و معارف سیما و رسانه ملی در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه نسبت به سال قبل تشکر ویژه کرد و گفت: امسال شبکه قرآن سیما بیش از سال گذشته ما را همراهی کرد و با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و پوشش تصویری مناسب شبکه‌های مختلف از اقدامات قابل تحسین این شبکه بود.

امتیاز شما