امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تغییر جدول پخش برنامه‎های شبکه یک

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۸/۰۳/۱۸- ۰۹:۲۲

از امروز 18 خرداد، جدول پخش برنامه‌های شبکه یک تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه‌های معمول شبکه، از جدول پخش حذف و ویژه برنامه‌ها جایگزین شده بود. اما از امشب (شنبه 18 خرداد) و با پایان پخش ویژه برنامه‌ها، جدول پخش برنامه‎های شبکه یک تغییر یافت. بر همین اساس برنامه‌های شبانه گفت‎وگو محورِ «نگاه یک»، «پایش»، «ثریا» و «مناظره» از این هفته به جدول پخش بازگشتند.
همچنین با اتمام مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»، از امشب مینی سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‎کنندگی سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی به نمایش در می‎آید. داستان این مجموعه طنز اجتماعی که در شش قسمت تولید شده است، به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت‌ قصه‌های این افراد است.
حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظامدوست، سروش جمشیدی و علی‌هاشمی از بازیگران این سریال هستند.
این مجموعه هر شب پس از بخش خبری ساعت 21، پخش می‎شود. «نگاه یک» نیز در نخستین برنامه خود بعد از ماه مبارک رمضان، امشب شنبه 18 خرداد، میزبان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.
در برنامه امشب، محسن رضایی محورهای سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) را تبیین می‌کند.

امتیاز شما