امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تابستان 98 با یک مسابقه جذاب سینمایی

مشاهده ۹۲۰
۱۳۹۸/۰۳/۲۱- ۱۴:۴۱

تصویربرداری و ضبط فصل ششم و هفتم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تصویربرداری و ضبط فصل جدید مسابقه تلویزیونی «چهار، سه، دو، یک» که از 5 اردیبهشت آغاز شده بود، به پایان رسید و به گفته حسین مروی تهیه‎کننده مسابقه، از ابتدای تابستان 98 پخش آن آغاز می‌شود. طراح و تهیه‌کننده‌ مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» در خصوص تیم داوری گفت: مسعود آبپرور، مرجان اشرفی‎زاده، سیما تیرانداز، عزیزالله حاجی مشهدی، سیروس حسن پور، دکترشهرام خرازی‎ها، دکترمهرداد رایانی مخصوص، امیرشهاب رضویان، اردلان شجاع کاوه، دکتر محمدشهبا، میکاییل شهرستانی، صادق کرمیار، فریبا کوثری، شهره لرستانی، کیهان ملکی، نسرین نصرتی، دکترسهیلا نجم و دکتر امیرحسن ندایی به ترتیب حروف الفبا تیم هجده نفری داوری مسابقه را تشکیل می‏‎دهند.
تصویربرداری فصل 6 و 7 مسابقه به پایان رسیده و هم‎زمان کار تدوین آن نیز آغاز شده است و انشالله از ابتدای تابستان در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار خواهد گرفت.
در مسابقه «چهار، سه، دو، یک» شرکت‎کنندگان در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و فینال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد، بازیگر و استاد دانشگاه رقابت شرکت‌کنندگان را قضاوت می‎کنند. «تدوین»، «خلاقیت داستانی»، «تحلیل فیلم»، بخش«آزاد» و اجرای یک تست بازیگری، پانتومیم، نمایش‎نامه خوانی و یا مجریگری توسط شرکت‎کنندگان از جمله بخش‎های این مسابقه تلویزیونی است که اجرای آن را جواد مولانیا برعهده دارد.
رای مخاطبان به شرکت‎کنندگان از جمله بخش‎های جدید این مسابقه است و از مرحله نیمه نهایی مخاطبان می‌توانند شرکت‎کنندگان را از طریق ارسال پیامک داوری کنند.
مسابقه سینمایی « چهار، سه، دو، یک» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از تابستان 98 پخش آن آغاز می‌شود. تاریخ و ساعت پخش مسابقه به‎زودی اعلام می‌شود.

ویدئوها

تصاویر

امتیاز شما