امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

پیام دهکردی: کار در تلویزیون همیشه برایم جذاب است/ بازی در سریال گاندو را با وجود همه سختی‌هایش پذیرفتم

مشاهده ۲۲۳۳
۱۳۹۸/۰۳/۲۸- ۱۲:۳۹

بازیگر نقش ضدقهرمان سریال گاندو از سختی‌های بازی در نقش خبرنگار جاسوس دورگه آمریکایی - ایرانی گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ پیام دهکردی بازیگر نقش، جاسوس آمریکایی، (جیسون رضائیان )که با نام مستعار مایکل هاشمیان در سریال گاندو شبکه سه سیما بازی می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی صداوسیما گفت: بعد از خواندن فیلمنامه و قبول بازی در نقش جاسوس آمریکایی در سریال گاندو با نقدهایی زاویه دار و افتراهایی مواجه شده که برایش بی معناست.

پیام دهکردی با بیان اینکه برخی با نقدهای زاویه‌دار مدعی‌اند،  جیسون رضائیان جاسوس  نبوده است! گفت: چطور می‌شود دولت آمریکا حاضر شود برای آزادی یک فرد عادی میلیون‌ها دلار خرج کند و با دعوتش به کاخ سفید با او عکس یادگاری بگیرد و شام بخورد، این بزرگ ترین سند جاسوسی این فرد است. دهکردی افزود: با تمام علم و تحلیل بازیگری‌ام این نقش را پذیرفته و تلاش کرده‌ام آن را به نحو احسن به مخاطب ارائه کند.

دهکردی با برشمردن سختی‌های حضور در چنین نقشی از اضافه وزن 25 کیلویی‌اش برای رسیدن به وزن ایده آل نقش جیسون رضائیان گفت و تغییر لهجه اش با این هدف که زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری اش صحبت کند را سخت توصیف کرد. دهکردی گفت: برای اینکه این تغییر لهجه شبیه کلیشه‌های همیشگی نشود ساعت ها با کمک یک معلم وقت تمرین کرده‌ام. 

پیام دهکردی با بیان اینکه با وجود بازی در نقش یک شخصیت واقعی قرار نبوده شبیه جیسون رضائیان باشد گفت: محتوای سریال بر اساس واقعیت این جاسوس آمریکایی بنا شده است اما با این‌حال باید جوری ایفای نقش می‌کردم که مستند زندگی آن شخص را بازی نکنم.

بازیگر گزیده کار اما اثرگذار سریال های تلویزیونی از جمله سریال فاخر و بیادماندنی مدار صفر درجه از لذت کار در  سریال های تلویزیونی و ارتباط گسترده با مخاطبان رسانه ملی سخن گفت و افزود: همیشه پیشنهادات بازی در سریال های تلویزیونی را با دقت بررسی می‌کند و آنهایی که از نظرش می تواند مخاطب را درگیر کند را می‌پذیرد.

گاندو سریالی به کارگردانی جواد افشار است که هرشب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود که بعد از مدت ها مخاطب تلویزیون را درگیر یک سریال با موضوع امنیتی کرده است.

 گاندو، نام گونه‌ای از کروکودیل در ایران اسـت که به شکارچی کمین‌گر شناخته می‌شود و  قدرت بالایی دارد.

امتیاز شما