امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رئیس کمیته ملی المپیک میهمان برنامه ورزش و مردم

مشاهده ۴۸۶
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۱:۲۵

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک میهمان این هفته برنامه «ورزش و مردم» خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صالحی امیری در این برنامه ضمن ارائه گزارشی از سفر اخیرش به لوزان سوئیس، در خصوی اردوهای آماده‎سازی تیم‎های ملی ایران برای حضور در بازی‎های المپیک 2020 توکیو با بینندگان گفت‎وگو می‌کند.
همچنین با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی پنج وزن اول تیم ملی کشتی آزاد برای حضور رقابت‎های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان در روز جمعه 7 تیر، برنامه «ورزش و مردم» به این رویداد مهم، نگاه ویژه ای خواهد داشت و علاوه برگفت‎وگو با مسئولان فدراسیون کشتی، با محل برگزاری مسابقات ارتباط زنده ای برقرار خواهد کرد.
در آستانه آغاز ششمین دوره رقابت‎های جهانی ورزش کارگری که از 11 تیر در اسپانیا برگزار می‌شود، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری به استودیو «ورزش و مردم» می‎آید تا درخصوص اعزام کاروان 140 نفری ورزش کارگری به این مسابقات بگوید. اخبار نقل و انتقالات فوتبال و هفته پنجم مسابقال لیگ ملت‎های والبیال در بلغارستان از دیگر بخش‎ های برنامه این هفته «ورزش و مردم» است. «ورزش و مردم» به تهیه‎کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیماست که جمعه‌ها، ساعت11:45، به‎طور زنده پخش می‎شود.

امتیاز شما