امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیشوای صادق از صدای اترک

مشاهده ۶۱۷
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۱:۵۸

برنامه«صدای اترک» با ویژه برنامه «پیشوای صادق» در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، با شنوندگان و شیفتگان اهل بیت (ع) همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با هدف تبیین و بررسی شخصیت (علمی، سیاسی، اجتماعی و...) امام صادق (ع)، ترویج و تقویت خصلت زیبای صداقت، درستکاری و آثار و برکات راستگویی در زندگی و اجتماع، آشنایی با سبک زندگی امام و شخصیت علمی ایشان، بررسی شخصیت حضرت امام صادق(ع) در تربیت  شاگردان مکتب جعفری، چگونگی بنیانگذاری مذهب جعفری و نقش سیاسی آن حضرت، بررسی شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی در دوران امام جعفر صادق (ع) و...تهیه و پخش خواهد شد.
کارشناسان مذهبی، گزارش‎های مردمی از مراسم‎های مختلف در سطح استان خراسان شمالی از مساجد و محافل مذهبی، ارتباط با شهرهای مقدس مشهد و قم، مناظرات امام جعفر صادق (ع) و شاگردانش، نمایش کوتاه رادیویی، پخش مداحی و موسیقی، تلفن و پیامک‎های مردمی و...از بخش‎های این برنامه است.
«پیشوای صادق» به تهیه‎کنندگی زهرا تیمورزاده، گویندگی زهرا محمدی و گزارشگری سارا عصمتی، روز شنبه هشتم تیر مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب جعفری، ساعت 10 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک به طور زنده تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

تصاویر

امتیاز شما