امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر واکنش‎های بین‎المللی نسبت به سرنگونی پهپاد آمریکایی در پرس تی وی

مشاهده ۷۰۴
۱۳۹۸/۰۴/۰۵- ۱۴:۰۹

واکنش‎های بین‎المللی به سرنگونی پهپاد آمریکایی و سیاست آمریکا در خاورمیانه بعد از سرنگون شدن پهپاد این کشور در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی مروه عثمان به بررسی سیاست آمریکا در خاورمیانه بعد از سرنگون شدن پهپاد این کشور می‎پردازد و تنش‎های اخیر میان آمریکا و ایران و واکنش کشورهای عربی مانند عربستان و امارات در محکوم کردن اقدام ترامپ برای حمله نکردن نظامی‌ به ایران واکاوی می‎شود.
در ادامه این برنامه تاثیرات درگیری نظامی ایران و آمریکا بر دیگر کشورهای منطقه و گفت‎وگوی تلفنی ترامپ و بن سلمان بر سر مسئله ایران نقد و تبادل نظر می‎شود. «جریان خاورمیانه» همچنین ضمن گفت‎وگو درباره واکنش‎های بین‎المللی نسبت به سرنگونی پهپاد آمریکایی به بحث و بررسی پیرامون موضوعاتی همچون تصمیم ترامپ برای حمله نظامی‌به ایران، واکنش کشورهای جهان و اتحادیه اروپا در قبال تصمیم آمریکا برای حمله به ایران، واکنش ایران در قبال تهدیدات آمریکا و واکنش روسیه و شخص ولادمیر پوتین نسبت به احتمال درگیری نظامی ایران و آمریکا خواهد پرداخت.
«جریان خاورمیانه» ساعت 00:03 بامداد شنبه 8 تیر ماه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 8، دوشنبه ساعت 4 و 15:، سه‎شنبه ساعت 21، پنجشنبه ساعت 19 و جمعه ساعت 13 پخش می‌شود.

امتیاز شما