امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رسانه ملی ورود مناسب و دقیقی به پروژه نفوذ انجام داد

مشاهده ۱۱۲۲
۱۳۹۸/۰۴/۱۹- ۱۹:۲۸
تعداد بازدید:1122

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی مانند سریال «گاندو» ابعاد نفوذ را به خوبی تبیین می‌کند و نشان می دهد که چگونه دستگاه‌های امنیتی بیگانه تلاش می‌کنند به هر شکلی که هست به ارکان نظام جمهوری اسلامی راه پیدا کنند. پروژه نفوذی که مقام معظم رهبری سال هاست روی آن تأکید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سریال گاندو ابتکار نوینی در صداوسیما بود گفت: رسانه ملی ورودی مناسب و دقیق به موضوع نفوذ و حوزه جاسوسی دشمنان در مسائل داخلی کشور انجام داد.

وی با اشاره به تاثیر این سریال بر افکار عمومی تاکید کرد: کسانی که سریال را دنبال می‌کردند موضوعات کاملاً برایشان ملموس بود و سریال منطبق بر واقعیت ساخته شده بود، همچنین نوع عملیات دشمنان در داخل کشور و تغییر دستگاه محاسباتی افراد تصمیم گیر در این زمینه به خوبی افشا و تببین شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در خانه ملت، خاطرنشان کرد: همه کسانی که حداقل با ما به عنوان نماینده مردم صحبت می‌کردند ضمن ابراز تعجب از اثرگذاری قابل توجه حوزه نفوذ اظهار می‌کردند چطور شخصی می تواند تا این حد راحت به شخصیت های طراز اول و ارشد کشور نزدیک شود و اهداف خود را دنبال کند.

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های زیادی از نفوذ را شاهد بودیم تصریح کرد: به عنوان نمونه کشمیری کسی بود که در کنار رئیس جمهور و نخست وزیر وقت قرار گرفته بود و در حالی که کاملاً مورد اعتماد و وثوق بود کیف پر از "تی ان تی" را زیر میز شهید رجایی و شهید باهنرگذاشت و منجر به شهادتشان شد. یا محمدرضاکلاهی که در حزب جمهوری اسلامی رفت و آمد می‌کرد و عضو حزب بود، به حدی اعتمادها را جلب کرده بود که خیلی راحت در سالن حزب جمهوری اسلامی‌بمب گذاری کرد و 72 تن از بهترین افراد را در کشور به شهادت رساند.

نقوی حسینی در ادامه افزود: موضوعات این چنینی قابل بررسی است و ابعاد نفوذ را به خوبی تبیین می‌کند و نشان می دهد که چگونه دستگاه‌های امنیتی بیگانه تلاش می‌کنند به هر شکلی به ارکان نظام جمهوری اسلامی راه پیدا کنند. پروژه نفوذی که مقام معظم رهبری سال هاست روی آن تأکید می‌کنند، چه واقعیت هایی را ایجاد می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه سریال گاندو کار خیلی زیبا، به موقع و دقیقی بود تأکید کرد: رسانه ملی ورود خوبی به پروژه نفوذ داشت و امیدواریم نقطه آغازی باشد برای اقدامات و کارهای بعدی که موجب روشنگری افکار عمومی می‌شود.

امتیاز شما