امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اهتمام و شجاعت رسانه ملی در پرداختن به موضوعات اینچنینی قابل تقدیر است

مشاهده ۱۳۷۷
۱۳۹۸/۰۴/۱۹- ۲۲:۲۰

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: رسانه ملی این ظرفیت را داراست که مباحث و موضوعات مهم این‌چنینی را در قالب‌های دراماتیک و جذاب به مخاطب عرضه کند. بدون شک استفاده از این قالب نمایشی برای بیان واقعیات، تأثیرگذاری دوچندانی به نسبت سایر قالب‌ها در مخاطبان خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجلس تی وی با تمجید از عوامل سازنده سریال گاندو گفت: اهتمام و شجاعت رسانه ملی در دست‌گذاشتن بر این سوژه و ساخت این اثر راهبردی قابل تقدیر است.

وی افزود: رسانه ملی این ظرفیت را داراست که مباحث و موضوعات مهم این‌چنینی را در قالب‌های دراماتیک و جذاب به مخاطب عرضه کند. بدون شک استفاده از این قالب نمایشی برای بیان واقعیات، تأثیرگذاری دوچندانی به نسبت سایر قالب‌ها در مخاطبان خواهد داشت.

جعفرپور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از نهادهای امنیتی از جمله اطلاعات سپاه در همکاری با سازمان صداوسیما به منظور آگاه‌سازی مردم گفت:‌ تجربه گاندو نشان داد که می‌توان از این ظرفیت برای پرداختن به سایر سوژه‌های مهم امنیتی به منظور آگاهی‌بخشی به افکار عمومی درباره توطئه‌های عمیق دشمنان و آشناسازی آنان با ظرایف و دشواری‌های فعالیت‌های امنیتی استفاده کرد.
وی در همین رابطه افزود: سریال گاندو یک نوآوری به حساب می‌آید و با توجه به استقبال عموم مردم از سریال‌های تلویزیونی و سرمایه‌گذاری دشمنان در زمینه تولید محتواهای نمایشی مخرب برای مخاطبان فارسی‌زبان،‌ باید برای احیای این سریال ها و برنامه‌ها در رسانه ملی چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

امتیاز شما