امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آیین امضای تفاهم نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی:
آیین امضای تفاهم نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی:

سند جشنواره پویانمایی 99 به نام هرمزگان ثبت شد

مشاهده ۵۲۹
۱۳۹۸/۰۴/۳۱- ۱۴:۳۷
تعداد بازدید:529

معاون امور استان‌ها رسانه ملی با معرفی هرمزگان بعنوان سومین میزبان جشنواره پویانمایی گفت: اولویتمان در صدا و سیما ایجاد رونق در استان‌های مرزی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  تفاهم نامه سومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی میان معاونت امور استان‌های صدا و سیما و استاندار هرمزگان امضا و استان ساحلی هرمزگان بعنوان سومین میزبان این جشنواره معرفی شد.

علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در این نشست با تشریح دستاوردهای دومین جشنواره ملی پویانمایی که دو هفته قبل  در کرمانشاه برگزار شده بود گفت: در کنار برگزاری جشنواره اهداف متعددی را دنبال می‌کنیم که یکی از آنها کمک به توسعه استان‌های میزبان است.

دارابی با بیان اینکه اولویت رسانه ملی توسعه استان‌های مرزی است گفت: انتخاب هرمزگان از این جهت بسیار اهمیت  دارد.

معاون امور استان‌ها رسانه ملی این خبر را هم اعلام کرد: جشنواره پویانمایی سال 99 بدلیل تلاقی با ایام محرم و صفر نیمه دوم سال برگزار خواهد شد که بدلیل آب و هوای مفرح هرمزگان در آن فصل قابل توجه است.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز در این نشست با استقبال از برگزاری این جشنواره در استان هرمزگان گفت: تمام تدارکات لازم را برا ی هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه، در جای جای  ایران ظرفیت های گردشگری و تولیدی فراوانی وجود دارد گفت: این جشنواره را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم حرکت بزرگی در زمینه اشتغالزایی و توسعه کسب و کار در استان هرمزگان ایجاد شود.

 

امتیاز شما