امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
«کی میاد ستاره چینی»؛
«کی میاد ستاره چینی»؛

مهارت زندگی به سبک ایرانی اسلامی

مشاهده ۳۷۷
۱۳۹۸/۰۵/۲۲- ۱۳:۱۵
تعداد بازدید:377

«کی میاد ستاره چینی» عنوان برنامه‎ای است با موضوع مهارت زندگی به سبک ایرانی اسلامی، از عید قربان، هرشب، تقدیم مخاطبان شبکه هفت سیما می‎شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، آزاده رجبی تهیه‎کننده برنامه «کی میاد ستاره چینی» گفت: احیای سنت زیبا و پربرکت صله ارحام، همیاری و کمک و در خانواده‌ها، برپایی میهمانی‌های ساده و دور از تجمل، آموزش غذاها، احیاء و معرفی آداب و رسوم و احترام به بزرگترها، معرفی صنایع دستی و کارآفرینی در خانواده‌ها از اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: ما با حضور در جمع خانواده‎های مختلفی از اقوام ایرانی، جمع صمیمی آن‎ها را به نمایش می‎گذاریم و در بخش‌های مختلف برنامه به معرفی مشاغل خانواده‌ها، غذاهای سنتی و محلی، بازی‌های محلی و خانوادگی، شادی‌های دسته جمعی و ساز و آوازهای دورهمی می‌پردازیم.
خانواده‌ها در هر کجای ایران از طریق پیامک3000072 برای حضور در برنامه می‎توانند اعلام آمادگی کنند؛ تاکنون همه خانواده‌ها با علاقه خود در این برنامه شرکت کرده‌ه‎اند و از بین تعداد زیاد خانواده‌های علاقه‎مند برای هر هفته، از بین پیامک ها، یک خانواده انتخاب می‌شود.

در این برنامه نگهداری از پدر و مادر، با خبر بودن از حال همدیگر، کمک به یکدیگر، ساده زیستی، دوری از تجملات و... به عنوان ستاره‌هایی در شب‎های دورهمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ما مردم را به چیدن این ستاره‌ها از آسمان مهر و محبت در این دورهمی و شب نشینی دعوت می‌کنیم.

برنامه «کی میاد ستاره چینی» به مدت 70 دقیقه با اجرای محسن دلیران و کارگردانی محمدرضا پناهنده، هر شب ساعت 23 از شبکه هفت سیما روی آنتن می‎رود.

 

امتیاز شما