امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وزیر کشور در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما:
وزیر کشور در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما:

جشنواره تولیدات مراکز به بالندگی رسیده و با دوره‌های نخست قابل مقایسه نیست

مشاهده ۳۰۵
۱۳۹۸/۰۵/۲۵- ۲۰:۲۱
تعداد بازدید:305

وزیر کشور با اشاره به سابقه 22 ساله جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما گفت: این جشنواره به بلوغ و بالندگی رسیده است و تفاوت زیادی با نخستین دوره‌ها دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما که در بجنورد برگزار شد اظهار کرد: کمال‌گرایی ودیعه‌ای الهی در ذات انسان‌هاست و فطرت و عقل انسانی هم منطبق بر اصولی است که بر این مبنا بنا شده‌اند.
وی افزود: آدمی در مسیری که برای تحقق مقصد خود به عنوان کمال ترسیم کرده و در کشاکش ارتباطات درونی و بیرونی و متناسب با اینکه ذات انسان مرتبط با ابعاد رحمانی و شیطانی است، دچار کجروی‌هایی هم می‌شود.
وزیر کشور با بیان اینکه حق تعالی انسان را برای دعوت به خود آفریده است گفت: هیچ چیز ارزشی بالاتر از انسان در نظام خلقت ندارد، کمال برای رفع نقص است و آن چیزی می‌تواند آدمی را به کمال برساند که انسان را ورای خودش ببرد و از مرتبه انسانی ارتقا دهد و بالاتر ببرد.
وی ادامه داد: تولید زیبایی و نمایش احسن آن، موجب می‌شود همه جامعه زیبا شود و یکی از تعاریف اصلی هنر که دست اندرکاران برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی هم در این مسئله سهمی‌بسزا دارند، همین مسئله است.
رحمانی فضلی کار هنرمندان را خلق زیبایی دانست و تصریح کرد: باید این زیبایی هنری را در منظر جامعه قرار داد و به این وسیله جامعه را به زیبایی و کمال رساند.
وزیر کشور با تاکید بر دفاع از حقیقت به عنوان مرام و مسلک طی طریق در مسیر کمال عنوان کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سراسر زیبایی است زیرا در دوره‌ای هستیم که انسان‌های مومن و پاک در مراحل مختلف انقلاب، همه هستی خود را فدای پیشرفت کشور کرده‌اند و هر زمان که جامعه احساس نیاز کرده از دارایی اصلی‌شان یعنی جانشان گذشته‌اند.
وی تصریح کرد: به عنوان یک سیاستمدار باید ابزار سیاست را بکار بگیرم تا مردم در مسیری امن و آرام، بدون دغدغه مشکلات معیشتی و اقتصادی، عدالت و آزادی، به سمت کمال حرکت کنند.
رحمانی فضلی عدالت، آزادی و تامین زندگی مردم را وسیله اعتلای جامعه دانست و گفت: در جامعه اسلامی ایران به عنوان جامعه هنرمندان زندگی می‌کنیم، کشوری که مردم به مقدسات، هدف، کمال و حرکت در مسیر کمال اعتقاد دارند و ما به عنوان نمایندگان این جامعه، باید تلاش کنیم همه امکانات را برای آنها فراهم کنیم.
وزیر کشور افزود: مردم ایران در همه شرایط پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اگر امروز با وجود همه توطئه‌ها روی پای خود ایستاده‌ایم و در مسیر کمال حرکت می‌کنیم، به واسطه همین مردم است.
وی با اشاره به سابقه 22 ساله جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما خاطرنشان کرد: این جشنواره به بلوغ و بالندگی رسیده و تفاوت زیادی با نخستین دوره‌ها دارد.

امتیاز شما