امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
عوامل برنامه «عصرجدید» در واحد 162:
عوامل برنامه «عصرجدید» در واحد 162:

ترافیک تماس های مردمی‌ برای گفت‌وگو با عصر جدیدی‌ها

مشاهده ۱۵۳۰
۱۳۹۸/۰۵/۲۶- ۱۵:۵۳
تعداد بازدید:1530

عوامل مسابقه بزرگ استعداد یابی «عصرجدید» با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما (162)حدود دو ساعت با بینندگان این برنامه تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عوامل مسابقه بزرگ استعداد یابی "عصر جدید" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما که پخش آن از بهمن 97 آغاز شده و در آستانه پخش مرحله نهایی و اعلام برنده این فصل قرار دارد، روز شنبه، با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی (162) از ساعت 14:30 حدود دو  ساعت بی واسطه با مخاطبانشان گفت‌وگو کردند.

احسان علیخانی، تهیه کننده، کارگردان و مجری عصر جدید و امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه و ایمان قیاسی، مجری پشت صحنه این برنامه به همراه تعدادی دیگر از عوامل «عصرجدید» در ارتباط تلفنی امروز حضور داشتند.

مرحله نهایی رقابت در برنامه «عصر جدید» دوشنبه 28 مرداد همزمان با شب عید غدیر و با رقابت 5 شرکت کننده نهایی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این قسمت از برنامه«عصرجدید»بخش‌های متنوعی از جمله موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شِن، شعبده ذهن‌خوانی و نمایش‌های رزمی تدارک دیده شده و برندگان در مرحله نهایی تلاش می‌کنند برنده اعتبار «۵۰۰ میلیون تومانی» قهرمانی باشند.  

امتیاز شما