امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«مل مل» در راه اصفهان

مشاهده ۳۶۴۱
۱۳۹۸/۰۵/۲۷- ۱۴:۲۴

برنامه «مل مل» امسال نیز، همچون سالهای قبل در «جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان» در شهر اصفهان پوشش رسانه ای فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمود سلامیان تهیه کننده برنامه «مل مل» با بیان اینکه، بیش از چهار سال است که برنامه «مل مل» رکورددار پوشش رسانه ای جشنواره کودک و نوجوان است است، گفت: بیشترین زمان پوشش خبری را از این جشنوراه این برنامه داشته است.

تهیه کننده «مل مل» در ادامه افزود: دو آیتم ویژه جشنواره در برنامه داریم که توسط «مل مل» و گلی اجرا می‌شوند؛ بخش اخبار و حاشیه جشنواره که با زبان طنز مطرح می‌شود و بخش بعدی قصه گویی است که هر روز در برنامه با کمک بچه‌های حاضر یک قصه پیشنهادی با پیام آموزنده خلق می‌شود و سپس قصه به یک فیلمساز سینمای کودک پیشنهاد خواهد شد که اگر قابلیت داشت با تبدیل قصه به فیلمنامه؛ فیلمی در ژانر کودک تولید شود.

سلامیان در ادامه گفت: «تفکر نقادانه کودک» محور برنامه «مل مل» در جشنواره امسال خواهد بود. سعی در این است تا بچه‌ها آموزش ببینند، شکل ظاهری و حتی محتوایی فیلم را نقد کنند و همچنین تشویق بشوند به کار خلاقانه، به طور مثال با ساخت فیلم کوتاه با اعضای خانواده توسط گوشی تلفن همراه در زمینه خلاقیت و پرورش آن کار کنند.

این تهیه کننده با بیان اینکه هر روز در برنامه یکی از فیلم های خوب جشنواره را معرفی خواهیم کرد، افزود: برنامه «مل مل» از 28 مرداد تا 4 شهریور هر روز به مدت 54 دقیقه از محل جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان ساعت 16 روی آنتن خواهد رفت و فیلمسازان، بازیگران و همچنین کودکان و نوجوانان شهر اصفهان در برنامه حضور خواهند داشت.

امتیاز شما