امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
رئیس رسانه ملی:
رئیس رسانه ملی:

از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان کشور حمایت می‌کنیم

مشاهده ۴۹۳
۱۳۹۸/۰۵/۲۷- ۱۴:۳۹
تعداد بازدید:493

رئیس رسانه ملی امروز در نشست هم اندیشی با هنرمندان در سالن اجتماعات شبکه استانی اترک با اشاره به شکل گیری جریان سریال سازی در مراکز استانی صداوسیما، بر افزایش کیفیت تولیدات تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکترعلی عسکری با بیان اینکه از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان حمایت می‌کنیم، گفت: در طرح ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود 20هزار بازیگر در 29 استان کشور، پیش رفته است.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه از هنرمندان و افراد بااستعدادی که به دلایلی مهجور مانده اند، حمایت می‌کنیم گفت: در پروژه ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود 20هزار بازیگر در 29 استان کشور برای ایفای ١٥٠٠ نقش، پیش رفته است.

در این نشست، هنرمندان و برنامه سازان رادیو و تلویزیون به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و پیشنهادهای خود، از جمله حمایت و توجه بیشتر به مستندها و آثار نمایشی، استفاده از پژوهش در آثار تولیدی، حفظ استعدادها و لهجه‌های محلی در شعر فارسی برای گسترش زبان فارسی و کمک به زایایی آن، ضرورت برنامه ریزی برای توزیع مطلوب آثار تهیه و تصویب شده در شورای عالی شعر و موسیقی پرداختند.

امتیاز شما