امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

پوشش مسابقات جهانی مهارت از شبکه هفت سیما

مشاهده ۴۱۸
۱۳۹۸/۰۶/۰۲- ۱۲:۱۵

مسابقات جهانی «مهارت 2019» که امسال در کازان روسیه برگزار می‌شود از شبکه هفت سیما پوشش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، چهل‎وپنجمین مسابقه جهانی مهارت در شهریور 98 در  کارزان روسیه (2019) برگزار می‌شود که اعضای تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران نیز به این مسابقه اعزام شده‎اند.

این مسابقات امروز شنبه دوم شهریور، ساعت 13:20، با اجرای نیما کرمی‌به صورت زنده از شبکه هفت سیما پخش  و پس از آن هر دو ساعت به طور متناوب در بین برنامه‌ها به صورت زنده آین مسابقات پوشش داده می‌شود.

مهدی مرادمند (رشته کابینت سازی از اصفهان)، حسین مکتوبیان بهارانچی رشته فناوری وب از اصفهان، مهیار جباری رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت از استان البرز، رضا آبا حلی زاده رشته جواهرسازی از تهران، حسین نصیری رشته فناوری اتومبیل از استان زنجان،اوین رشیدی رشته فناوری طراحی گرافیک از کرمانشاه،حمیدرضا رضایی رشته تاسیسات الکتریکیاز استان گلستان، پارسا یوسفی رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه از استان هرمزگان،مرتضی امیدی رشته طراحی مهندسی مکانیک از استان همدان، امیررضا دهقانی رشته فناوری آب از استان یزد و علی فاتحی هفدران رشته جوشکاری از استان آذربایجان شرقی اعضای تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی مهارت کازان روسیه هستند.

مسابقات جهانی مهارت بزرگترین رویداد آموزشی حرفه‌ای است که هر دو سال یک بار در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود. رقابت‌کنندگان از بیش از 60 کشور در مسابقات شرکت می‌کنند و در رشته‌های مختلفی با استانداردهای جهانی آزمایش می‌شوند.

امسال بیش از هزار و ششصد جوان از 60 کشور با 56 محور به رقابت خواهند پرداخت که در کازان روسیه برگزار می‎شوند و از ایران نیز یازده جوان در یازده رشته حضور می‎یابند.

 

امتیاز شما