امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در هفته دولت 98، رکورد حضور دولتی‌ها در رسانه ملی شکسته شد
در هفته دولت 98، رکورد حضور دولتی‌ها در رسانه ملی شکسته شد

بیش از 970 ساعت از آنتن صداوسیما دراختیار اهالی خیابان پاستور

مشاهده ۴۸۲
۱۳۹۸/۰۶/۲۷- ۱۸:۲۸
تعداد بازدید:482

درهفته دولت امسال با طراحی مدیران رسانه ملی رکورد حضور مسئولان در رادیو و تلویزیون شکسته شد و 978 ساعت و ده دقیقه از بهترین لحظات جدول پخش صداوسیما در اختیار اهالی خیابان پاستور قرار گرفت تا بی واسطه دستاوردها و تلاش‌هایشان را برای مردم بیان کنند.

 شبکه­ های استانی، بخش ­های خبری و شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی سراسری رتبه ­های اول تا چهارم را درروایت تلاش­ های دولت به دست آوردند

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ در هفته دولت، معاونت سیاسی در بخش های مختلف خبری خود بیش از 126 ساعت و 23 دقیقه را به انعکاس خدمات دولت و صحبت‌های دولتمردان اختصاص داد که در میان آن‌ها بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر پیشتازند.
شبکه‌های تلویزیونی سراسری نیز در این هفته 53 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده و یا برنامه‌هایی درباره خدمات دولت پخش کرده‌اند که در میان آن‌ها شبکه سه سیما با 14 ساعت و 30 دقیقه در رأس قرار دارد.
شبکه‌های سراسری معاونت صدا هم در این یک هفته، 89 ساعت و 13 دقیقه از برنامه¬های خود را به قوه مجریه اختصاص دادند که در میان آن‌ها سهم شبکه رادیویی "گفتگو" با 16 ساعت و 40 دقیقه بیش از سایرشبکه‌ها بوده است.
شبکه¬های تلویزیونی استانی هم در هفته دولت 291 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده یا برنامه‌هایی در زمینه خدمات دولت پخش کرده اند که در میان آن‌ها شبکه استانی همدان با 26 ساعت و 36 دقیقه رکورددار است.
شبکه¬های رادیویی استانی هم 394 ساعت و 45 دقیقه از بهترین لحظات خود را به بیان خدمات دولت دوازدهم اختصاص داده اند که در میان رادیو¬های استانی، رادیو گلستان با 35 ساعت و 27 دقیقه فعال‌ترین آن‌ها بوده است.
شبکه‌های مختلف معاونت برون‌مرزی هم در هفته دولت 20 ساعت و 37 دقیقه از برنامه‌های خود را به تلاش‌های دولتمردان اختصاص دادند و گوشه‌هایی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را به تصویرکشیدند.
رادیوهای برون‌مرزی هم در این هفته دست خالی از بیان دستاورهای دولت دوازدهم بیرون نیامدند و دو ساعت و چهل و دو دقیقه از برنامه‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.
این میزان ساعات فقط مختص برنامه‌هایی است که برای معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان قابل احصاء بوده‌اند و ساعات و دقایق فراوانی هم در صدا و هم در سیما وجود دارد که به هیچ عنوان قابل جمع¬بندی نیست و یا در اختیار قوه مجریه یا راوی تلاش‌های دولتمردان در قالب های مختلف بوده است.

امتیاز شما