امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تداعی خاطرات 8 سال مقاومت و ایستادگی در «جهان بین»

مشاهده ۳۳۱
۱۳۹۸/۰۶/۲۸- ۱۱:۴۵

مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تهیه و پخش ویژه برنامه‌های متنوعی، همزمان با هفته دفاع مقدس در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رادیو جهان بین با برنامه «پلاک هشت» تلاش می‌کند مخاطبان، به ویژه جوانان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل، دستاوردهای دفاع مقدس، از خودگذشتگی و نقش رزمندگان هم استانی و خانواده‌های آنان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آشنا و ارزش های دفاع مقدس را ترویج و تبیین کند. وی افزود: این برنامه در بخش های گفتگو با ایثارگران موفق و کارآفرین، اطلاع رسانی درخصوص عناوین روزها و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان، گزارش از نمایشگاه دفاع مقدس، معرفی نویسندگان و هنرمندان هم استانی در حوزه دفاع مقدس، معرفی فیلم، پخش صدای رزمندگان هم استانی از دوران مقاومت و ایثار و موسیقی و سرودهای مرتبط با حال و هوای این هفته از ساعت 15:15 به مدت 45 دقیقه به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی و گویندگی جعفر زمانی از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

مدیرکل مرکز گفت: «طلایه داران» نیز عنوان ویژه برنامه ای است که با هدف گرامیداشت رشادت ها، دلاورمردی‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شبکه استانی سیمای جهان بین تولید و پخش می‌شود. دکتر افشارنیا بخش های مختلف این برنامه را در قالب روز شمار هفته دفاع مقدس، گفتگو با رزمندگان و فرماندهان استان در دوران جنگ تحمیلی، گفتگو با فعالان فرهنگی و هنری در این حوزه، مباحث کارشناسی، انعکاس رویدادهای هفته دفاع مقدس در سطح استان، بیان خاطرات رزمندگان، گزارش و نماهنگ بیان کرد.

وی افزود: برنامه «طلایه داران» در طول هفته دفاع مقدس به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیک بخت و اجرای احمد باقری پس از اذان مغرب به مدت 30 دقیقه روی آنتن می رود.

مدیرکل صدا و سیمای استان تولید و پخش 28 گزارش خبری و موضوعی مرتبط با رویدادهای این هفته و شش گزارش تولیدی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت، پوشش خبری رویدادهای شهرستان‌های 10 گانه استان با همکاری خبرنگاران آزاد و تمرکز بخش خبری ساعت 23 تلویزیون و 16 رادیو به تمامی خبرهای روز هفته دفاع مقدس را از اقدامات معاونت خبر مرکز در این مدت برشمرد. افشارنیا همچنین به فعالیت های معاونت فضای مجازی مرکز هم اشاره و تولید موشن گرافیک، اینفوگرافیک، عکس نوشت، ویدئو و پادکست، پوستر با موضوعات و عناوین روزهای این هفته، بازتولید سکانس های برتر و سرود و موسیقی با موضوع دفاع مقدس، پویش عکس مردمی ‌با موضوع دفاع مقدس، طراحی صفحه ویژه در وب سایت مرکز، استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان بین همراه، تلویزیون اینترنتی، صفحات اجتماعی و پیام رسان را از برنامه‌های پیش بینی شده این معاونت همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

تصاویر

امتیاز شما