امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

روایت جانفشانی‌های شهدا در مستند «آبروی کوچه‌ها»

مشاهده ۲۸۰
۱۳۹۸/۰۷/۰۱- ۱۵:۱۱

مستند «آبروی کوچه‌ها» با محور معرفی شهدای جنگ تحمیلی، در هفته دفاع مقدس از امشب ( اول مهر) ساعت 19 روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه حبیبی تهیه‎کننده مستند «آبروی کوچه‌ها» گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این مستند تهیه و تولید آن در کوچه پس کوچه‌های شهر تهران است.

«آبروی کوچه‌ها» باهدف کمک جوانان، اهالی و بسیج محله (محله زندگی شهید) تهیه و تولید شده است. مهدی عباس‎نژاد و عبدالوهاب بیگ پور مجریان و شمس‎الدین معزپور روایتگری جنگ این مستند را بر عهده دارد.

این مستند گزارشی با آیتم‎هایی همچون روایتگری جنگ، تهیه مستند از محل زندگی شهید، مصاحبه با خانواده شهید و همرزمان، پخش تصاویری موجود از شهید، تیتراژ و .... پخش می‎شود.

«آبروی کوچه‌ها» با دعوت از هم‎رزمان و اهالی محله در لوکیشن برنامه به معرفی شهید، بیان خاطرات زندگی و لحظه شهادت ایشان، نمایش عکس‎ها و یادگاری‌های برجای مانده از شهید و .... می‌پردازد.

این برنامه در اولین قسمت به معرفی شهیدان والامقام شریفی و روایت زندگی و جانفشانی‌های این شهیدان در دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد.

این مستند کاری از بسیج سازمان صداوسیما و شبکه پنج است که به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس تهیه و تولید شده است.

مستند «آبروی کوچه‌ها» در هفته دفاع مقدس هر شب ساعت 19 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

امتیاز شما