امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از خبرگزاری بین‌المللی «ایران پرس»:
سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از خبرگزاری بین‌المللی «ایران پرس»:

موسوی: شبکه‌های برون مرزی صدا وسیما نوری هستند در فضای تاریک رسانه های جهان

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۸/۰۷/۱۶- ۱۵:۴۹
تعداد بازدید:316

سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» معاونت برون مرزی صداوسیما، بر رسالت رسانه ملی به ویژه شبکه‌ها و خبرگزاری «ایران پرس» بر اطلاع رسانی شفاف و دقیق رویدادها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سخنگوی وزارت خارجه در بازدید از خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس»، رسانه‌های برون مرزی صدا و سیما را، همچون نوری در تاریکی فضای رسانه‌های جهان توصیف و از فعالیت این شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استقبال کرد.

سیدعباس موسوی، گفت: در شرایطی که دیگر رسانه‌ها در غرب و آمریکا بسیاری از حقایق را سانسور خبری و یا کتمان می‌کنند، حضور شبکه‌هایی که بتوانند با روشنگری، افکار عمومی جهان را با حقایق و عینیت هر رویدادی آگاه کنند، بسیار بااهمیت است.

موسوی طی بازدیدی از خبرگزاری «ایران پرس» از نزدیک با فعالیت های این خبرگزاری و عملکرد این مجموعه آشنا شد و در جریان مهم ترین و آخرین دستاوردهای این خبرگزاری قرار گرفت.

خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» با هدف ارائه تصاویر خبری و اطلاع رسانی به خبرگزاری‌های مهم دنیا، پس از چندین ماه فعالیت آزمایشی، کار خود را از 27 فروردین سال جاری به طور رسمی آغاز کرد. این خبرگزاری که نخستین خبرگزاری تصویری بین المللی در صداوسیما و ایران است، از سال گذشته، پخش ماهواره‌ای آزمایشی خود را به صورت 24 ساعته شروع کرده و آخرین تصاویر خبری را به صورت زنده و گزارش‌های تولیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

«ایران پرس» برای اولین بار در ایران دارای خط مستقیم ارائه تصاویر خبری از سراسر ایران و نیز کشورهای منطقه به مشتریان خاص خود یعنی خبرگزاری‌ها، شبکه‌های خبری و رسانه‌های مهم بین المللی است.

هم اکنون بیش از 70 خبرنگار آزاد از 23 کشور در حال همکاری با خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» هستند.

امتیاز شما