امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس شور اربعین حسینی در شبکه آفتاب

مشاهده ۶۰۹
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۱۳:۵۰

شبکه آفتاب در اربعین حسینی، جلوه‌های عشق مردم ولایتمدار استان مرکزی به اهل بیت عصمت و طهارت و سیّد و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع) را به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب در ایّام اربعین حسینی 98، ویژه برنامه «با کاروان عشق» را به تهیه‎کنندگی روح‎الله ذوالفقاری و اجرای آقای بهنام مشهدی با محور پوشش عزاداری‌های سراسر استان و با آیتم‎هایی از قبیل: آرم، مداحی، گزارش ضبطی، ارتباط زنده، معرفی کتاب، کارشناس مذهبی و... دوشنبه مورخ 7 آبان، از ساعت 21 لغایت 22 شب و صبح روز سه‎شنبه 8 آبان، مصادف با اربعین حسینی از ساعت 10 تا 12 و ساعت 21 تا 22 شب، به صورت زنده و مستقیم تقدیم نگاه گرم بینندگان ارجمند شبکه استانی می‎کند.

صدای شبکه آفتاب نیز با تهیه و پخش ویژه برنامه «موکب رادیو آفتاب» به تهیه‎کنندگی آقایان جواد نیکدل و حمیدرضا یعقوبی با موضوع اطلاع رسانی راهپیمایی عظیم اربعین و با هدف انعکاس حضور عاشقانه عزاداران حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین و انعکاس خدمات موکب‎های مختلف استان در این راهپیمایی، با آیتم‎هایی از جمله: ارتباط با دستگاه‌های خدمات رسان، ارتباط با موکب‎های فعال استان، معرفی پیرغلامان و موکب داران برگزیده استان، پیام‌های ضروری و... از روز شنبه مورخ 20 مهر تا روز یکشنبه مورخ 28 مهر 98 هر روز ساعت 8:30 به صورت مستقیم همراه شنوندگان صدای شبکه آفتاب می‎شود.

خبر شبکه آفتاب نیز اربعین حسینی امسال را با تولید و پخش بیش از 10 گزارش موضوعی و مستند خبری- 80 مورد مصاحبه، خبر مکتوب و برقراری ارتباط های زنده – 3 برنامه گفتگوی ویژه خبری -برقراری ارتباط زنده تلفنی و تصویری از مرز مهران، پوشش مراسم عزاداری اربعین در مناطق مختلف استان، تولید و انتشار بیش از 200 مورد عکس، اخبار و فیلم با موضوع اربعین در سایت و کانال خبرگزاری و نیز اعزام دو گروه خبری به شهرهای نجف و کربلای معلی برای تهیه گزارش و مستندهای خبری، جمعاً به مدت 300 دقیقه پوشش خبری می‎دهد.

فضای مجازی شبکه آفتاب هم در این ایّام معنوی مذهبی، با انتشار بیش از 410 عنوان محتوا در قالب‎های مختلف از جمله: فیلم، موسیقی، خبر، عکس، ویدئو، اینفوگرافی، عکس نوشته، صوت، پادکست و... با اقداماتی از قبیل: معرفی برنامه‌های سیما، انتشار موسیقی با موضوع اربعین، انتشار کلیپ و نماهنگ، بخش روز شمار اربعین، خبر، اطلاعیه، پخش گزارش‎های همکاران مرکز از طول مسیر پیاده‎روی و شهرهای کربلا و نجف، پویش مردمی روایتگری اربعین با عنوان مسیر عاشقی و... از طریق سایت اختصاصی صداوسیمای استان مرکزی و نیز صفحات شبکه آفتاب در شبکه‌های اجتماعی، همراه لحظه‌های مخاطبان همیشگی خود در شبکه‌های مجازی و اجتماعی در سراسر کشور می‎شود.

 

امتیاز شما