امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

علائم غلظت خون را در «نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه سحر بشناسیم

مشاهده ۳۸۳
۱۳۹۸/۰۷/۲۹- ۱۳:۵۵

برنامه «نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه جهانی سحر، یک برنامه اجتماعی با ساختار ترکیبی، مخاطبان بی‎شماری را همراه خود کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز دوشنبه 29 مهر، در برنامه «نسیم زندگی» درخصوص بیماری غلظت خون با متخصص این رشته گفت‎وگو می‎کند.
دکتر امیررضا صفائیان درباره غلظت خون یا پلی سیتمی ورا صحبت می‎کند که این مشکل به علت عدم توازن تولید نوع خاصی از سلول‎های خون رخ می‎دهد که اگر به موقع تشخیص داده نشود تبدیل به شرایط تهدید کننده می‌شود.
در برنامه «نسیم زندگی» که امروز ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردو پخش می‌شود درباره طب سنتی، خواص خوراکی‌ها و تاثیرات مفید میوه بر فعالیت کبد نیز با کارشناسان صحبت می‎شود. سخنان بزرگان امروز این برنامه هم به فرازهایی از سخنان گهربار حضرت فاطمه زهرا(س) اختصاص دارد.
از دیگر بخش‎های متنوع «نسیم زندگی» کانال اردو به آیتم ایران‎شناسی می‎توان اشاره کرد که به معرفی تخت سلیمان واقع در استان آذربایجان غربی می‌پردازد.
تکنولوژی از دیگر بخش‎های جذاب برنامه «نسیم زندگی » است که آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای این حوزه را برای مخاطبان خود ارائه می‌کند.
تهیه‎کننده برنامه «نسیم زندگی» عاطفه خالدی است.
این برنامه با اجرای عالیه زهرا خان و شایسته فاطمه دوران عصرگاه هر روز ساعت 17 روی آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر می‌رود.

امتیاز شما