امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«ضیافت نبوی» ویژه رحلت پیامبر (ص) از امشب در قاب چهار

مشاهده ۳۰۰
۱۳۹۸/۰۷/۲۹- ۱۴:۲۷

در آستانه ایام‌ رحلت جانسوز پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، اولین شب از «ضیافت نبوی» روی آنتن شبکه چهار سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تلویزیونی «ضیافت» که از ایام اربعین حسینی پخش آن با عنوان «ضیافت عاشورایی» آغاز شده است، از امشب و در آستانه رحلت حضرت محمد(ص) به صورت زنده ویژه پیامبر اعظم پخش آن ادامه می‎یابد.
در برنامه امشب (29 مهر) دکتر مالک شجاعی مجری کارشناس برنامه در گفت‌وگو با دکتر قاسم کاکایی استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شیراز به موضوع اقتدا به حضرت محمد (ص) در فرهنگ معاصر و به بازخوانی سیره نبوی و ضرورت آن برای نسل نخبه و جوان دانشگاهی ‎روزگار ما می‌پردازد.
حجت‎الاسلام‎والمسلمین دکتر کاکایی تدریس در دانشگاه شیراز و دوره‌های فشرده‌ آموزشی در دانشگاه نورث کارولینا آمریکا و پاراماندینا جاکارتا را در رزومه‌ خود دارد.
از گرایش‌های پژوهشی او می‌توان به عرفان اسلامی، عرفان تطبیقی، فلسفه و کلام اسلامی و کلام تطبیقی اشاره کرد. «ضیافت » در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 19 و در بقیه ایام هفته ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
گفتنی است: بعد از پخش «ضیافت نبوی»، «ضیافت» ویژه شهادت امام حسن مجتبی(ع) و «ضیافت رضوی» ویژه شهادت امام رضا (ع) پخش می‌شود.

امتیاز شما