امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
شاه آبادی:
شاه آبادی:

مرزهای خودکفایی نزدیک است

مشاهده ۱۶۳
۱۳۹۸/۰۸/۲۱- ۱۶:۰۵
تعداد بازدید:163

معاون صدای رسانه ملی دستاورهای فناوری رسانه را نویدبخش رسیدن به مرزهای خودکفایی فنی در بخش رسانه توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حمید شاه آبادی با ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه صنعت رسانه گفت: در بازدید از غرفه‌ها و گفتگو با متخصصان بخش فنی به خوبی مشاهده می‌شود که شرکت های فعال در صنعت رسانه، بخصوص شرکت های تابعه سازمان صدا و سیما به درستی نیازهای فنی رسانه ملی را شناخته‌اند. وی افزود: همچنین این نمایشگاه، تحلیل روشنی از نیازهای وارداتی فناوری رسانه را در اختیار اصحاب فنی رسانه قرار می دهد.

شاه آبادی ادامه داد: با مشکلات ارزی که در دو سال اخیر بوجود آمده ، عزمی جدی در نزد جوانان و متخصصان داخلی شاهد هستیم تا نیازهای فنی را در داخل کشور طراحی و بسازند. برای مثال تا چندی پیش و در بخش فرستنده‌های رادیویی تمام نگاه ما به واردات قطعات فنی بود اما امروزه تقریبا اکثر قطعات و سیستم های فنی و فرستنده‌های رادیویی در داخل و به دست جوانان خودباور و شرکت های دانش بنیان ساخته می‌شود.

معاون رادیو در پایان با ابراز امیدواری کرداین نمایشگاه دستاوردهای تازه و به روزی را برای رسانه داشته باشد و گفت: چشم انداز ما در بخش فنی رادیو نویدبخش این است که می توانیم به مرزهای خودکفایی کامل از واردات شویم.

امتیاز شما