امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفیر لبخند کودکان میهمان «کتاب‎بان» رادیو فرهنگ می‌شود

مشاهده ۴۷۴
۱۳۹۸/۰۹/۱۳- ۱۴:۴۳

«شهرام شفیعی» سفیر لبخند کودکان، شنبه 16 آذر، میهمان برنامه «کتاب‎بان» رادیو فرهنگ می‎شود تا به نقش ترویجی نویسندگان در رشد سرانه مطالعه بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «کتاب‎بان» شنبه 16 آذر، با حضور «شهرام شفیعی» سفیر لبخند کودکان نقش نویسندگان کودک و نوجوان در ترویج فرهنگ کتابخوانی تبیین و بررسی می‌شود.
برنامه «کتاب‎بان» تلاش می‌کند تا با معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی با ارائه الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه قدمی موثر بردارد و شنوندگان را با شیوه‌های تبلیغ کتابخوانی آشنا کند.
در این برنامه «شهرام شفیعی» سفیر لبخند کودکان درباره اهمیت سفر نویسندگان به شهرهای مختلف و معرفی آثارشان برای کودکان و نوجوانان صحبت می‌کند.
«کتاب‎بان» به تهیه‎کنندگی فریده گودرزی و با اجرای کارشناسی علی اکبر زین‎العابدین، شنبه‌ها ساعت 10، به مدت 30 دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ، روی موج اف ام ردیف106 مگاهرتز پخش می‌شود.
علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به سایت ایران‎صدا در بخش آرشیو زمانی و یا سایت رادیو فرهنگ به نشانی http://radiofarhang.ir/ در بخش چند رسانه‎ای از آرشیو برنامه‌ها بهره‎مند شوند.

 

 

 

امتیاز شما