امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«هزارتو » مسابقه‎ای با چاشنی فرهنگ و تاریخ از رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۹۵
۱۳۹۸/۰۹/۱۳- ۱۴:۴۴

مسابقه «هزارتو » پنجشنبه‌ها با محور تاریخ و فرهنگ عمومی روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رویا ولی‎زاده تهیه‎کننده مسابقه « هزارتو » در توضیح ساختار این مسابقه گفت: « هزارتو » باهدف افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده‌ها در چهار مرحله طراحی شده است.

در این مسابقه اطلاعات عمومی و تاریخی و آشنایی شرکت‎کنندگان با فرهنگ ایرانی و موسیقی نواحی سنجیده می‌شود ضمن آنکه تلاش می‎شود به‎کمک این مسابقه شخصیت‏‎های تاریخی نیز به شنوندگان معرفی شود.

این تهیه‎کننده درباره نحوه شرکت در این مسابقه گفت: علاقه‎مندان برای شرکت در مسابقه «هزارتو» باید نام و نام‌خانوادگی خود را بهشماره پیامک برنامه (30000558) ارسال کنند تا به ترتیب برای حضور در این مسابقه دعوت شوند.

رویا ولی‎زاده  درباره مراحل مسابقه نیز اضافه کرد: «هزارتو»  در چهار مرحله گوناگون و جذاب طراحی شده  که پاسخ به سوالات عمومی،  تاریخ و فرهنگ،  شخصیت های تاریخی، حدس زدن اطلاعات مربوط به فیلم های تاریخی و اثرگذاراز جمله شخصیت‎شناسی و موسیقی و ... از بخش های مختلف آن است.

مسابقه 60 دقیقه‎ای « هزارتو » کاری از  گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که  پنجشنبه‌ها ساعت 14:30 برروی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز با اجرای حامد عباسی پخش می‌شود.

امتیاز شما