امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو معارف درباره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

مشاهده ۱۲۹۸
۱۳۹۸/۱۰/۱۳- ۱۵:۴۳

رادیو معارف برنامه‌های متنوعی را برای تبیین و تشریح ابعاد مختلف حیات طیبه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته است که از فردا روی آنتن این رادیو می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «مهربان باشیم» قصد دارد راز محبوبیت سرباز ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی را بازگو کند. این برنامه در پی شهادت این سردار ولایت، از 14 دی به مدت سه روز  با این پرسش ها روی آنتن می‌رود: «حرف دلتون با سردار، شهید حاج قاسم سلیمانی چیه؟»، «راز محبوب شدن سردار سلیمانی بین ما ایرانی‌ها، محور مقاومت و مظلومان دنیا چیه؟» و «شهادت سردار بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی برا دشمن چه پیامی داره؟»

مخاطبان این رسانه دینی می توانند از ساعت ۶:۴۵ تا ۸:۰۰ با شماره‌های روابط عمومی تماس بگیرند یا از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۵۵۳ دل گویه‌های  خود را با شهید سردار سلیمانی در  رادیو معارف بیان کنند.

 

روایت‌های سردار سلمانی از جنگ 33 روزه

مستند رادیویی «پنجره» هم شنبه 14 دی ماه 98 با موضوع روایت‌های شهید سردار  قاسم سلمانی از جنگ 33 روزه لبنان به روی آنتن می رود.  این برنامه به تبیین فعالیت‌های  آن شهید مبارز از زبان سید حسن نصر الله خواهد پرداخت. یکی از جنگ‎هایی که بین رژیم صهیونیستی و حزب‎الله لبنان در گرفت، جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی بود. برنامه «پنجره» به تهیه‎کنندگی سید محمد مهدی رکنی، ساعت 8:40 موج اف ام ردیف 96، روی آنتن می‎رود.

«سرباز ولایت»

ویژه برنامه «سرباز ولایت» هم از شنبه 14 دی ماه 98 به مدت سه روز تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود. این برنامه با بیان ابعاد زندگی سردار رشید سپاه حاج قاسم سلیمانی روحیه شهادت و ایثار  آن مبارز خستگی ناپذیر را بازگو می‌کند. اهمیت و جایگاه روحیه شهادت طلبی و ایثار ،‌ نقش مهم سردار قاسم سلیمانی در  دادن قدرت نظامی‌ به حزب الله لبنان  و عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان و اقدام سردار سلیمانی در مقابله با داعش از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

سردار شهید قاسم سلیمانی امروز در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی به دستور رئیس جمهور رژیم تروریستی ایالات متحده در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. برنامه «سرباز ولایت» به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای رضا هدایت‌فر شنبه تا دوشنبه ساعت 9:00 تا 11:00 به صورت زنده از رادیو معارف روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما