امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه یک و اخبار لحظه به لحظه سیل/ «فرمول یک» فردا، به طور زنده از سیستان و بلوچستان روی آنتن می‌رود

مشاهده ۵۹۸
۱۳۹۸/۱۰/۲۴- ۱۳:۴۶

شبکه یک سیما، علاوه بر گفت‌وگوهای زنده و حضور مهمانانی از ستاد مدیریت بحران کشور در برنامه‌های روتین خود، برنامه «فرمول یک» را فردا به طور زنده از استان سیستان و بلوچستان روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از ساعاتی پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان شبکه یک سیما با تغییر در روال پخش برنامه‌ها، رویدادها و گفت‌وگوهای مستقیم با مسئولان در خصوص حادثه سیل و نیازهای هموطنان سیل زده در این استان را در جدول پخش این شبکه قرار داد.

برنامه صبحگاهی «صبح به خیر ایران» 23دی ضمن تماس تلفنی با رئیس سازمان امداد و نجات کشور، معاون مهندسی قرارگاه سپاه قدس در سیستان و بلوچستان، دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، به مشکلات مردم و نیازهای آنان در این استان پرداختند.

امروز نیز این برنامه میزبان دکتر خانزاده مدیر کل ستاد مدیریت بحران اورژانس کشور بود و در تماس‌های تلفنی با علی بختیاری سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور و برقراری ارتباط زنده تصویری با استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت‌وگو کرده است. اصغری کارشناس هواشناسی نیز در این برنامه درباره اخبار هواشناسی در این منطقه و وضعیت آب و هوایی توضیحاتی در برنامه ارائه کرد.

برنامه سیمای خانواده نیز دیروز و امروز در خلال بخش‌های این برنامه به ارائه اطلاعاتی در زمینه این حادثه و الزامات پزشکی و بهداشتی پرداخته است.

برنامه فرمول یک نیز ضمن اینکه امروز با دعوت از مهمانی در زمینه سیل استان سیستان و بلوچستان و پیگیری مطالبات مردم روی آنتن می رود، در نظر دارد، فردا با حضور در منطقه سیل زده، برنامه را از همان منطقه با حضور مسئولان استانی روی آنتن ببرد. 

امتیاز شما