امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت امور خارجه در بحث روز رادیو ایران

مشاهده ۲۵۵
۱۳۹۸/۱۱/۰۲- ۱۰:۱۹

سید‌عباس موسوی امروز در برنامه«بحث روز» از بازتاب‌های ترور سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیگیری آن در مجامع حقوقی و بین‌المللی و ... می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از گذشت دو هفته پرفراز و نشیب در تحولات منطقه که از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان شروع و به نماز پرشکوه جمعه گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب ختم شد، برنامه «بحث رو» میزبان سید‌عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران می‌شود تا به بررسی ابعاد گوناگون بین‌المللی این موضوعات بپردازد.

ارزیابی و تحلیل بازتاب‌ها و واکنش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درخصوص پرونده ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابزارها و امکانات ایران برای پیگیری پرونده سپهبد سلیمانی در مجامع حقوقی و بین‌المللی و بررسی حق ایران در دادن پاسخ سخت به اقدام تروریستی ارتش امریکا و نیز چگونگی ایفای نقش وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا و اروپا در موضوع برجام به همراه آخرین رفت‌وآمدهای دوسویه دیپلماتیک مقامات ایرانی و کشورهای منطقه از محورهای مهم گفت‌وگو با رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه است.

برنامه «بحث روز» کاری از گروه سیاسی رادیو ایران، به تهیه‌کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، چهارشنبه 2 دی ساعت12:40 به صورت زنده پخش می‌شود.

مخاطبان برنامه «بحث روز» می‌توانند با شماره پیامک 30000900 از زمان پخش برنامه تا ساعت 15 نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره موضوع برنامه را با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند.

امتیاز شما