امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل صداوسیمای استان خبر داد:
مدیرکل صداوسیمای استان خبر داد:

آمادگی مرکز زنجان برای دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ با تولید و تأمین بیش از 33 هزار دقیقه برنامه

مشاهده ۳۳۷
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۸:۲۷
تعداد بازدید:337

مدیر کل مرکز زنجان، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های این مرکز در ایام الله دهه فجر و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ گفت: بیش از 33 هزار دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر و انتخابات در صداو سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لطیفی با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند پل ارتباطی خوبی بین مردم ومسئولان باشند، افزود: تبیین خدمات نظام، وحدت و امیدآفرینی و ایجاد نشاط از رسالت های اصلی خبرنگاران است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری ستاد انتخابات استان و فراهم بودن زیر ساخت ها از تمام شهرهای استان ارتباط زنده تصویری خواهیم داشت.

لطیفی با تأکید بر اثرگذاری رسانه‌ها در بین مردم و جامعه گفت: وظیفه همه اهالی رسانه آماده کردن زمینه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین پای صندوق های رأی است.

مدیرکل مرکز اظهار داشت: علاوه بر تولید سریال ها، تله فیلم و برنامه‌های طنز، برنامه با کاروان انقلاب، گفت و گوهای ویژه خبری با حضور مسئولان و مدیران استان، مستند شاخص، نمایش های رادیویی، تریبون‌های آزاد ، موشن گرافی و... از جمله  ویژه برنامه‌های شبکه استانی زنجان برای دهه فجر و یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

امتیاز شما