امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره کارآفرینی سیما این هفته در یک نگاه

مشاهده ۷۵۵
۱۳۹۸/۱۱/۱۲- ۱۳:۴۸

برنامه جشنواره کارآفرینی سیما این هفته میزبان کارآفرینانی از سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که از شنبه تا سه‎شنبه ساعت 50 : 15، پخش می‌شود، راه‎های راه‎اندازی مشاغل تولیدی و تبلیغی معرفی می‌شود. دعوت از احسان ریاحی‎پور از خوزستان، کارآفرین در زمینه تولید مبلمان خانگی و یداله کریمیان کاگلکی از شهرکرد کارآفرین در زمینه تولید صیفی‎جات گلخانه‎ای تدارک این جشنواره برای روز 12 بهمن است.
محمدرضا نوری از قم وفعال در زمینه طراحی سازه‌های تبلیغاتی تراکسی و ابوذر مدنی از شیراز با راه‎اندازی تولید نشا و محصولات گلخانه‎ای روز یکشنبه 13 بهمن میهمان جشنواره کارآفرینی سیما می‎شوند.
روز دوشنبه 14 بهمن هم، مهدی معصومی یخدانی از میبد کارآفرین در زمینه تولید بازی‌های فکری و سیسمونی و حمید پاشایی از آذربایجان غربی کارآفرین در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات پخت نان و شیرینی در این جشنواره حضور دارد.
در ادامه و برای روز سه‎شنبه 15 بهمن نیز، داوود سیابی از بندرانزلی با راه‎اندازی کسب و کار در زمینه توزیع و فروش لباس زنانه به صورت حضوری و اینترنتی و کامل بهرامی از روانسر، فعال در زمینه تولید خوراک دام و طیور به جشنواره کارآفرینی سیما دعوت شده‎اند.
برنامه این هفته جشنواره کارآفرینی سیما، با اجرای کیاداوود اسفندیاری و حمید پارسا از شبکه یک روی آنتن می‌رود. صندوق کارآفرینی امید هرماه مبلغ 2 میلیارد تومان به بهترین کارآفرینان شرکت‎کننده در جشنواره کارآفرینی سیما وام می‎دهد.
برنامه جشنواره کارآفرینی سیما کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که به تهیه‎کنندگی داوود صالحی پخش می‌شود.

امتیاز شما