امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

بولتن نیوز از مسئولیت فرار می‌کند

مشاهده ۶۳۲
۱۳۹۸/۱۱/۱۶- ۰۸:۵۱

در پی درج خبر با عنوان «جوابیه روابط عمومی صداوسیما به بازنشر یک ویدئو توسط بولتن نیوز» روابط عمومی رسانه ملی جوابیه ای ارسال کرده است که با همان کیفیت انتشار، در سایت درج می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سایت خبری بولتن نیوز، متن این جوابیه را به این شرح منتشر کرد:

پاسخ به تلاش بولتن نیوز برای فرار از مسئولیت

سایت بولتن نیوز با انتشار مطلبی تلاش کرد برای فرار از مسئولیت خود به دلیل انتشار اکاذیب علیه صداوسیما، رسانه ملی را به نقدناپذیر بودن متهم نماید. برای روشنگری در این خصوص باید به استحضار مخاطبان این سایت برسانیم، در مطلب با عنوان «جوابیه روابط عمومی صداوسیما به بازنشر یک ویدئو توسط بولتن نیوز» دو موضوع بی‌ارتباط با هم مطرح شده که امیدواریم تلاش دوستان بولتن‌نیوزی برای مهم جلوه دادن یک مطلب غیرمرتبط با جوابیه قبلی رسانه ملی نباشد.

بدیهی است رسانه ملی پذیرای نقدهای صریح و حرفه‌ای از سوی اصحاب رسانه شناسنامه‌دار، معتبر و متعهد بوده، هست و خواهد بود؛ کما اینکه در نشست‌های مطبوعاتی یا رویدادهای گوناگون خبری و فرهنگی این رویه اثبات شده است؛ اما قطعاً اجازه طرح افترا یا انتشار اکاذیب را که نتیجه‌ای جز انحراف و ایجاد سرخوردگی در افکار عمومی ندارد، نمی‌دهد.

در همین مطلبی که دوستان بولتن‌نیوزی نوشته‌اند و جوابیه برای آن تنظیم‌شده، مجدد اتهامات و افترایی علیه رسانه ملی مطرح‌شده که به دلیل نازل، سطحی بودن و فقدان اسناد و مدارک در آن، قضاوت را به خود مخاطبان این سایت واگذار می‌کنیم.

امیدواریم بیش از این نیازی به «خبر بازی» و طرح موضوعات بی‌ارتباط در واکنش به یک جوابیه که دوباره منجر به بازتولید یک جوابیه دیگر می‌شود و به‌این‌ترتیب دور باطل ایجاد می‌کند، نباشد تا بیش از این وقت مخاطبان محترم این سایت گرفته نشود. در غیر این صورت، بعید است رسانه ملی که در جبهه مهم‌تری درگیر جنگ روایت‌ها با انواع هجمه‌های رسانه‌های مزدور بیگانه است، نیروی بیکار برای «خبر بازی» و هدر دادن وقت مخاطبان بولتن نیوز داشته باشد.

امتیاز شما