امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«میان‌بر» از البرز به شبکه پنج

مشاهده ۱۰۶۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۶- ۱۰:۰۶

مجموعه تلویزیونی طنز «میان‌بر»، تولید صداوسیمای مرکز البرز، از فردا شب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد صالحیان، تهیه‌کننده مجموعه «میان‌بر» گفت: این مجموعه ٣٠ قسمتی به کارگردانی یزدان فتوحی و امیر نوری، در ژانر طنز و با موضوع انتخاب در صدا‌وسیمای مرکز البرز تولید شده است. 

وی با اشاره به حضور بازیگران شناخته‌شده در این پروژه خاطرنشان کرد: غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند. 

تهیه‌کننده مجموعه «میان‌بر» ادامه داد: محور اصلی مجموعه، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی ازجمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است. 

صالحیان با بیان اینکه این موضوع در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد، روایت خواهد شد، عنوان کرد: «میان‌بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه شما در نظر گرفته‌شده که هر قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه است. 

تهیه‌کننده مجموعه طنز «میان‌بر» با اشاره به ویژگی‌های این سریال گفت: سعی کرده‌ایم کاری متفاوت را در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم، البته تلاش همه مجموعه این بوده که این سرعت در پیش‌تولید و تولید موجب کاستن از کیفیت آن نشود. 

گفتنی است «میان‌بر» دومین سریال تولیدشده در مراکز استانی صدا‌وسیماست که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ٥ سیما و با یک روز تأخیر از شبکه شما پخش شود.

امتیاز شما