امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رنگ ‎و بوی فیلم‎های طنز و جذاب در جدول پخش شبکه نمایش

مشاهده ۱۲۷۷
۱۳۹۸/۱۲/۰۶- ۱۴:۵۸

این شبکه با توجه به تعطیلات اعلام شده اخیر مدارس و دانشگاه‎ها، به‌علت ملاحظات پیشگیرانه در مقابله با ویروس «کرونا» در کشور، جدول پخش خود را براساس همین شرایط و نیاز مخاطبان تغییر داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر این اساس از امروز سه شنبه ۶ اسفند، فیلم‎های سینمایی و تله‎فیلم‎های ایرانی در ساعت ۱۳ با رویکرد سرگرم کننده و شاد پخش می‎شود.
این فیلم ها به ترتیب تا جمعه ۹ اسفند ماه، فیلم‌های «دو ماجرای یک ازدواج»، «ساعت یک نیمه شب»، «ستاره شرق» و «قلقلک» هستند. 
نوبت پخش فیلم‎های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم‎های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‎های جذاب تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه ۹ اسفند، «زودیاک چینی»، «ما یک باغ وحش خریدیم»، «من دیوید هستم» و «مینوس» پخش می‌شوند.
فیلم‎های سینمایی دنباله‎دار «کمپانی ۱»، «کمپانی ۲»، «کمپانی ۳» و «دکتر دولیتل ۱» از فیلم‎های سرگرم کننده‎ای است که در نوبت پخش ساعت ۱۹ روزهای سه‎شنبه 6 اسفند تا جمعه 9 اسفند قرار گرفته‎اند.
ساعت ۲۳ نیز طبق روال قبل به پخش فیلم‎های جذاب اختصاص دارد که فیلم‎های «ضد گلوله»، «برادران باد»، «خجالت نکش» و «گلادیاتور» تا جمعه شب در جدول پخش این شبکه قرار گرفته‎اند.
لازم به‎ذکر است جدول پخش هفته‌های آتی که طبق همین روند تنظیم می‎شود، در خبرهای بعدی از طریق روابط عمومی‌شبکه اطلاع‎رسانی می‎شود.

امتیاز شما