امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

از پخش کنسرت تا سریال‌های نوروزی در «نو نوار» رادیو نوروز

مشاهده ۵۳۵
۱۳۹۹/۰۱/۱۱- ۱۵:۴۴

تهیه‌کننده ویژه برنامه «نو نوار» رادیو نوروز گفت: این برنامه به دلیل برخورداری از بخش‌های متنوع و فضای نشاط‌آور، با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اعظم‌السادات ابراهیمی، تهیه‌کننده ویژه برنامه «نو نوار» رادیو نوروز گفت: این برنامه با استقبال خوب مردم مواجه شده، به طوری که در یک برنامه ۳۰۷۵ پیامک دریافت کردیم.

ابراهیمی‌ با اشاره به بخش‌های برنامه گفت: عید یعنی شادی و خنده و ما باید در روزهای عید نوروز از هر فرصتی برای خندیدن استفاده کنیم. به همین دلیل برنامه «نو نوار» بخش‌های طنز کوتاهی از سریال‌های مختلف را پخش می‌کند تا عصر پر نشاطی داشته باشید و خنده روی چهره شما ماندگار شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش بَگُم (بیگم) و شبون (شعبان) نیز روایتگر اتفاقات زندگی پیرمرد و پیرزنی مازندرانی است که درگیری آن‌ها با مسائل روزمره زندگی‌شان، موقعیت‌های خاص طنزی ایجاد می‌کند. اگر حوصله‌تان سر رفته و دنبال دلیلی برای رقابت با اهالی خانواده می‌گردید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در مسابقه خانوادگی برنامه «نو نوار» شرکت کنید.

تهیه کننده برنامه «نو نوار» تصریح کرد: «بازی در خانه» با کارشناسی‌ هادی حسنعلی از دیگر بخش های این برنامه است. این کارشناس برای شما از بازی‌هایی صحبت می‌کند که باعث می‌شوند دوران قرنطینه را با حال خوش در خانه سپری کنید و حوصله‌تان سر نرود. شنیدن این بخش به خانواده‌هایی که فرزند کوچک نیز دارند، توصیه می‌شود.

ابراهیمی‌ گفت: در برنامه نو نوار سراغ استند‌آپ‌های تلویزیونی هم رفتیم تا دقایق شادی را برای شما فراهم کنیم. همچنین در روزهای عید، گاهی پیش می‌آید که ما فرصت نمی‌کنیم سریال‌های تلویزیونی عید نوروز را تماشا کنیم. برنامه «نو نوار» برای این مسئله راه کار خوبی دارد. خانم یزدانی برای شما قصه هر قسمت از سریال را یک روز بعد از پخش برای شما تعریف می‌کند تا تماشای ادامه سریال ها برای شما ممکن شود. بخش ورزشی با اجرای آقای معتمد هاشمی از دیگر قسمت های برنامه است.

ابراهیمی‌ با اشاره به بخش «عاشقانه با بهار» با اجرای یاسمن طاهری گفت: بهار فصل عاشقانه‌هاست و زیبایی بی حد این فصل قرابت زیادی با زیبایی‌های بی مثال "عشق" دارد، در بخش پایانی رادیو نوروز، نامه‌هایی عاشقانه را می‌شنوید که بهار تاثیر زیادی روی حس و حال آنها دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «نو نوار» به فکر همه علاقه مندان به موسیقی هم هست. برای شما قطعاتی از کنسرت خواننده‌های مختلفی مثل بنیامین بهادری، علیرضا طلیسچی و علی لهراسبی را پخش می‌کند که شما را با بستن چشم‌هایتان به کنسرت خواننده‌هایی که دوست دارید ببرد. «مروری بر اخبار جهان» با اجرای آلبرت کچویی از دیگر بخش هاست، آلبرت کچویی این اخبار را از سایت های معتبر گردآوری و ترجمه می‌کند و با لحن دوست داشتنی همیشگی خودش، به شما انتقال می دهد تا از جهان اطراف خودتان مطلع باشید و بدانید دیگر کشور ها در حال حاضر چه می‌کنند.

برنامه«نونوار» با تهیه‌کنندگی اعظم‌السادات ابراهیمی، سردبیری محمدرضا پاکزادیان و گویندگی آرمان غفاریان، هر روز ساعت ۱۸ تا ۲۱ از رادیو نوروز روی موج FM ردیف، ۹۵.۵مگاهرتز شنیده می‌شود.

امتیاز شما