امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

جشن‌های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز

مشاهده ۳۷۵
۱۳۹۹/۰۱/۲۰- ۱۵:۰۱

رادیو نوروز دعای فرج و زیارت آل یاسین را چهارشنبه ۲۰ فروردین در شب میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج)،به طور زنده از مسجد مقدس جمکران پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های متنوعی برای جشن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت در رادیو نوروز تدارک دیده شده است که رویکرد همه برنامه‌ها افزایش مشارکت مخاطبین برای برگزاری جشن‌های خانگی و خانوادگی و ارسال آثار تصویری و صوتی برای انعکاس در برنامه‌های رادیو و رادیونمای نوروز است. دعای فرج و زیارت آل یاسین از مسجد مقدس جمکران، در شب میلاد حضرت مهدی(عج)، ساعت ۲۰:۴۵ به طور مستقیم از رادیو نوروز پخش می‌شود. همچنین در روز میلاد آن حضرت با بازیگران، خوانندگان و هنرمندان گفت‌وگو می‌شود. ژاله صامتی، بازیگر و بهزاد تاجیک، خواننده مهمان برنامه «کاغذ رنگی» هستند.

برنامه «نونوار»نیز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ با مشارکت و تعامل مخاطبان پخش می‌شود، در این برنامه مخاطبان می‌توانند عکسهای جشن نیمه شعبان در منازل و در جمع خانواده‌های خود را به رادیو نوروز ارسال کرده که این آثار از رادیو نما پخش می‌شود. همچنین در برنامه‌های ویژه جشن نیمه شعبان، مسابقات متفاوتی برای خانواده‌ها چون کتابخوانی، خوانش کتاب و ارسال فایل صوتی ، مسابقه کار در خانه با رویکرد شیرینی پزی به مناسبت جشن میلاد و ... پخش می‌شود. استفاده از ظرفیت بالای موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در برنامه‌ها، از دیگر تمهیدات رادیو نوروز به مناسبت نیمه شعبان است.

گفتنی است رادیو نوروز را می توانید از موج fmردیف ۹۵.۵ مگاهرتز بشنوید.

امتیاز شما