امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جشن بزرگ نیمه شعبان در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۶۶۹
۱۳۹۹/۰۱/۲۰- ۱۵:۱۲

در خجسته سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت ،مهدی موعود (عج) ، صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع با جشن بزرگ نیمه شعبان همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست با ویژه برنامه 120 دقیقه ای (ولایت بایرامی) در روز نیمه شعبان به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی از ساعت 10 با تبیین فرهنگ انتظار، مکتب و سبک زندگی اهل بیت (ع) با حضور کارشناسان بررسی می‌کند. موانع ظهور در جامعه منتظر، بررسی راه‌های اعتلای فرهنگ انتظار، انتظار فرج در پویایی جامعه از سایر محورهای موضوعی این برنامه به شمارمی‌روند. موسیقی  و آیتم‌های شاد، مسابقه تلفنی و پیامک های مخاطبان زینت آرای برنامه است. همچنین برنامه‌های»سئوگی سارایی» از ساعت های طولانی 10 بمدت 120 دقیقه و «بیرآخشام بیرسلام» از ساعت 18به مدت 90 دقیقه از 19 تا 22 فروردین به صورت ویژه به این مناسبت می‌پردازند.《آخشام گوروشی》 نیز ازساعت 18 روز جمعه با جشن نیمه شعبان همراه مخاطبان رادیو می‌شود .

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با ویژه برنامه«لدوز»در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به مدت 60 دقیقه از ساعت 21 به صورت زنده به تهیه کنندگی داود غفاری آذر به بزرگداشت میلاد امام زمان (عج) می‌پردازد.

از دیگر برنامه‌های سیمای آذربایجان غربی برنامه خانواده با عنوان«ائویمیز» و«ساغ یاشا»در روز نیمه شعبان است که با رویکرد تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت روی آنتن می روند.

امتیاز شما