امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در نیمه شعبان

مشاهده ۶۴۰
۱۳۹۹/۰۱/۲۰- ۱۶:۳۸

صداوسیمای خراسان رضوی به مناسبت عید نیمه شعبان برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «منجی دلها» ویژه برنامه ای 10قسمتی  از سیمای خراسان رضوی است که با موضوعاتی چون مهدویت و رسانه، حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و جوان مهدوی در دوران غیبت، آماده پخش شده است.

این برنامه با بخش های کارشناسی، مسابقه در فضای مجازی، مداحی، طنز، حضور شاعر و وله‌های تصویری و گرافیک، سرود، تواشیح، استندآپ و تشریح فعالیت های ویژه با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت و تقویت شکل گیری جامعه مهدوی تهیه شده که هر شب ساعت 21 از سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود.تهیه کننده و کارگردان این برنامه، محمدرضا خیابانی تنها، تدوین گر مصطفی رضا خواه سیستانی، تصویر برداران محمد قربانی، محمدرضا مردانه و مسعود پوریان مهر و صدا بردار محسن طیبی بجستانی است.

 خورشید پنهان از صدای خراسان رضوی

 ویژه برنامه زنده «خورشید پنهان» نیز به مناسبت  نیمه شعبان از ساعت 9 تا 12 با بخش های موسیقی‌های با کلام و بی کلام ، گفت وگو با کارشناس مذهبی، گزارش های زنده از سطح شهر و شهرستان‌ها، آنونس  و بخش های خلاقانه و متنوع دیگر پخش خواهد شد. عوامل این برنامه عبارتند از: محبوبه رضایی پور : تهیه کننده - نویسنده : جمیله توکلی - گویندگان : شهریار صفا جو و ریحانه شادمان - دستیار تهیه : پروین قربانی - صدابردار: محجوبه باغبان - گزارشگران : پریسا منفرد و علی سلیمی - ارتباطات زهرا شهرکی و جواد احمدی

 احیای انتظار را از رادیو زیارت بشنوید

رادیو زیارت نیز ویژه برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده است. ویژه برنامه «آقا سلام با شما خوشیم» از ساعت 17 تا 21 در شب میلاد مهدی موعود در قالب پویش های «به توان مهربانی، به وقت لبخند» و پویش «مثل مسجد» با حضور کارشناسان به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین  ویژه برنامه «احیای انتظار» با هدف بزرگداشت مراسم احیای نیمه شعبان و با حضور کارشناسان، مداحان، و ادعیه خوانان به صورت زنده از ساعت 21:30 تا 2 بامداد برای مخاطبان سراسر کشور پخش خواهد شد.

کارشناسی حمید صادقیان با موضوع تجدید عهد با امام زمان، کارشناسی حجت الاسلام نظافت با موضوع مهربانی، کارشناسی حجت الاسلام رضایی تهرانی با موضوع آمادگی برای ظهور و کارشناسی حجت الاسلام سوری با موضوع انتظار و نشاط از بخش های برنامه احیای انتظار خواهد بود.

قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) ، گفت وگو با حاج صادق آهنگران، گفت وگو با حاج مهدی منصوری، ارتباط با مسجد مقدس جمکران، پخش زنده ادعیه وارده در این شب و قرائت دعای کمیل  از جمله بخش های دیگر این برنامه است.

در روز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) نیز "ویژه برنامه آقا سلام با شما خوشیم "در قالب پویش های بهار خوان، خانه ات آباد و مثل مسجد با حضور کارشناسان از ساعت 10 تا 13 به صورت زنده برای مخاطبان رادیو زیارت به روی آنتن خواهد رفت.

امتیاز شما