امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ابتکار مدرسه تلویزیونی ایران موفق بود/ رسانه ملی در این اوضاع کرونایی ایثار کرد

مشاهده ۱۲۲۲
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۲:۱۶

وزیر پیشین آموزش و پرورش ابتکار رسانه ملی را در تأسیس مدرسه تلویزیونی ایران ستود و ان را اقدامی ایثارگرانه خواند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیرپیشین آموزش و پرورش در برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش، با قدردانی از رسانه ملی گفت: دوستان در شبکه اموزش با وجود اوضاع کرونایی کشور ایثار کردند و مانند خط مقدم جبهه در این اوضاع به طور فشرده و در سه نوبت کار کردند. وی افزود: راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران به این سرعت بدون پیشینه قبلی کار سختی است و شاید اگر این کار از قبل در شبکه انجام شده بود به این سختی و پیچیدگی نبود.

وزیر پیشین آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: دولت به صداوسیما مانند دیگر دستگاه‌هایی که در این اوضاع کار کردند بنگرد و مساعدت‌های لازم را با رسانه ملی در زمینه تقویت این اقدام بکند.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه صداوسیما با این بضاعت با تمام قدرت در این کارزار وارد شد گفت: بسیاری از معلمانی که در این برنامه و مدرسه تلویزیونی ایران تدریس کردند از معلمان برجسته و برخوردار از تبحر بودند که به این وسیله نشان داده شد که کشور دارای چه استعداهایی در این زمینه است.. وی با تآکید بر اینکه ابتکار تأسیس مدرسه تلویزیونی ایران ابتکار خوبی بود گفت: رسانه ملی به معنای واقعی با امکانات موجود ایده‌آل عمل کرد و اگر از امکانات بهتری برخوردار بود بهتر می‌توانست عمل کند.

ویدئوها

امتیاز شما