امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر بهداشت
وزیر بهداشت

نقش بی‌بدیل شبکه‌های استانی صداوسیما در افزایش آگاهی عمومی دستاوردی مهم است

مشاهده ۱۱۱۳
۱۳۹۹/۰۲/۲۴- ۱۱:۲۷
تعداد بازدید:1113

وزیر بهداشت در نامه‌ای به دکتر دارابی، نقش رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی را در شرایط شیوع کرونا دستاوردی مهم و ثبت شده در تاریخ این مرز و بوم دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی پخش ویژه برنامه گرامیداشت درگذشتگان بیماری کرونا، هم‌زمان با شب وفات حضرت خدیجه کبری(س) از شبکه‌های استانی و ارسال و پخش پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این برنامه، دکتر علی دارابی معاون رسانه ملی در نامه‌ای از این اقدام دکتر نمکی و تلاش مجموعه کادر درمانی کشور در مهار بیماری کووید – ۱۹ قدردانی کرد.

بر این اساس وزیر بهداشت هم متقابلا در نامه‌ای خطاب به دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، ضمن تشکر از پیام وی خاطرنشان کرده است: این پیام موجب دلگرمی اینجانب و همکارانم شد، بی‌تردید اگر همراهی‌های مشتفقانه و شبانه‌روزی و دلسوزانه شما و دیگر عزیزان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در کلیه شبکه‌های ملی و استانی نبود، توفیق همکاران اینجانب در مهار بیماری بدینگونه میسر نمی‌شد.

دکتر سعید نمکی در ادامه آورده است: نقش بی بدیل رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی و همچنین ارتقاء روحیه مدافعان سلامت در تاریخ کشورمان به عنوان دستاوردی مهم به ثبت رسیده است. امید است در ادامه راه بتوانیم از مساعدت‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمندتان بهره‌مند شویم و هر چه زودتر با مهار کامل بیماری، شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

امتیاز شما