امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

فیلم‎های شبکه سه در عید سعید فطر

مشاهده ۸۳۳
۱۳۹۹/۰۲/۳۱- ۱۴:۱۹

فیلم‎های «دفاع غیر نظامی»، «تبدیل شوندگان» (بامبلبی)، «پا گنده به هنگ کنگ می‎رود» و «هابز و شاو» به‎مناسبت عید سعید فطر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «دفاع غیر نظامی» یکشنبه 4 خرداد ساعت 8:30، از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم محصول 1943 آمریکا با ژانر کمدی است که در آن استن لورل و الیور هاردی نقش آفرینی کرده‎اند.
فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان» Bumblebee به کارگردانی تراویس نایت، یکشنبه 4 خرداد ساعت 14 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان با بازی‌هایلی استن فیلد ،جان سنا ،جرج لندبورگ و جان اورتیز جی آر آمده است: در جنگ میان ربات های فضایی، یک ربات زخمی‌به سمت زمین می آید و در یک گاراژ به صورت یک فولکس قورباغه‎ای پنهان می‌شود. دختری به نام چارلی در روز تولد هجده سالگیش این ماشین را پیدا می‌کند ولی خیلی زود متوجه می‌شود که... این فیلم با ژانر حادثه ای –تخیلی محصول 2018 آمریکاست.
فیلم سینمایی «پاگنده به هنگ کنگ می‎رود» Faitfoot in Hongkong به کارگردانی استنو ، دوشنبه 5 خرداد ساعت 8 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: در پی دستگیری عامل مافیا در ناپل ،کاپیتان ریتسو سر از هنگ کنگ و تایلند در می آورد و شخصی از طرف اداره مبارزه با موادمخدر امریکا همکار وی می‌شود و ... این فیلم با ژانر کمدی-جنایی ،محصول ایتالیا در سال 1975 است. باد اسپنسر ،رابرت وبر ،روبرتا پالادینی و رناتو اسکارپا از بازیگران این فیلم هستند.
فیلم سینمایی «سریع و خشن-هابز و شاو» Fast &Furious:Hobbs&Shaw به کارگردانی دیوید لیچ دوشنبه 5 خرداد ساعت 14 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیر.
در این فیلم بازیگرانی چون دوئین جانسون، جیسون استاتهام، ایزا گونزالس و ادریس آلبا نقش آفرینی کرده اند . در خلاصه داستان فیلم آمده است : هابز به عنوان مامور قانون و شاو به عنوان یک قانون شکن، مجبور می‌شوند با یکدیگر متحد شوند تا از یک تهدید خطرناک جلوگیری کنند اما… این فیلم محصول مشترک آمریکا و انگلستان در سال 2019 با ژانر اکشن – ماجراجویی است.

امتیاز شما