امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دست پر شبکه سهند در عید فطر

مشاهده ۵۵۷
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۲:۰۵

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، حوزه‌های مختلف صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی تلاش می‌کنند با پخش ویژه برنامه‌های شاد و مفرح ، اوقات خوشی را برای مخاطبان رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  شبکه سهند ویژه برنامه زنده«جشن فطر» را در روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 خرداد ساعت 21:15 به روی آنتن می‌برد. این ویژه برنامه شاد و دیدنی با بخش‌های مختلف طنز، گزارش مردمی ، کلیپ ، وله ، پیامک و پخش موسیقی‌های ملی و محلی همراه است. دیگر برنامه‌های روتین شبکه سهند همچون «سحرلر» و تبریزیم نیز به تناسب موضوع به این جشن بزرگ می‌پردازد.

برنامه‌سازان رادیو نیز در این عید فرخنده با ویژه برنامه«آی گوروشی» با بخش‌های طنز، گزارش، ارتباط با سطح شهر، مسابقه ، تلفن و پیامک و پخش سرود و ترانه، اوقات خوشی را برای شنوندگان فراهم می‌آورند. این برنامه در روز عید و روز بعد از آن از ساعت 11 صبح تا 13 به صورت زنده روی آنتن می‌رود. این برنامه علاوه بر بررسی اعمال روز فطر و برگزاری نماز عید و پرداختن به زکات فطریه ، آیتم های شاد و مفرحی هم برای مخاطبان تدارک دیده است. پخش تصنیف‌های شاد با صدای خوانندگان پاپ، سنتی و محلی، گزارش‌های مردمی، نمایش طنز، گزارش، ارتباط با شهرستان‌ها، دعوت از کارشناسان مذهبی و... از بخش‌های دیگر برنامه‌های رادیو است.

علاوه براین، رادیو برون مرزی آذری تبریز هم با ویژه برنامه‌های«فطر بایرامی» ، «ایلن سنه چای دمیشم» ، «قیزیل سقاخانا» و «مشکات» در عید فطر در خدمت مخاطبان خود در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز است.

معاونت خبر مرکز نیز در عید فطر گزارش‌هایی از پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر ، حس و حال مردم مومن و خداجوی تبریز و شهرستان‌ها از پایان ماه رحمت و مغفرت الهی ، حفظ دستاورد‌های معنوی این ماه مبارک ، فطریه و اهمیت آن به‌ویژه در شرایط فعلی، عید فطر و تقسیم این عید بزرگ با نیازمندان و پوشش خبری نماز عیدفطر درصورت برگزاری آن تهیه و پخش می‌کند.

امتیاز شما