امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه‌های صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۷۰۴
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۳:۱۴

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با ویژه‌برنامه‌های متنوعی به استقبال عید سعید فطر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان‌بین با ویژه‌برنامه جنگ شاد «عید عاشقی» در ایام خجسته عید فطر با مخاطبان شبکه استانی همراه می‌شود. اجرای سرود و ترانه‌های شاد با حضور خوانندگان محلی، موسیقی تصویر، میان‌برنامه، کارشناس، حضور بازیگران شناخته شده کشوری، گزارش‌های جذاب و متنوع مردمی، اجرای گروه هنروران محلی و پیامک‌های مردمی‌، بخش‌های برنامه«عید عاشقی» هستند. این برنامه به تهیه‌کنندگی بیژن علی‌بابایی 4 خرداد ساعت 10 و 21 و 5 خرداد ساعت 21  از محل پل تاریخی زمانخان شهرستان سامان و در حاشیه رودخانه زیبای زاینده‌رود از سیمای جهان‌بین پخش می‌‌شود.

رادیو جهان‌بین هم با ویژه‌برنامه «ندای فطرت»، این عید بزرگ مسلمانان را جشن می‌‌‌گیرد. این برنامه به تهیه‌کنندگی کبری موسوی و سیدمهرداد افضلی در روزهای 4 و 5 خرداد، لحظات شادی را برای شنوندگان رقم می‌زند و از ساعت 9 صبح از رادیو جهان‌بین پخش می‌شود. گفتار موضوعی، اعمال روز عید فطر، ترانه‌های شاد محلی و مرتبط با عید، گفت‌وگو با هنرمندان و کارشناسان و ارتباط با اماکن مذهبی، بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند.

 اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های اجرایی در سطح استان، تهیه و پخش گزارش‌‌های شاد خبری متناسب با حال و هوای عید سعید فطر و پوشش خبری نماز عید فطر از مساجد شهرستان‌های 10 گانه چهارمحال و بختیاری از اقدامات معاونت خبر رسانه استانی برای گرامیداشت عید سعید فطر است.

تصاویر

امتیاز شما