امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های «عید بندگی» در صدا و سیمای گلستان

مشاهده ۵۲۵
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۹:۴۹

مدیر کل صدا و سیمای گلستان از پخش ویژه برنامه‌های «شهد شکر» و «عید بندگی» همزمان با حلول عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های عید سعید فطر گفت: همزمان با حلول عید سعید فطر صدا و سیمای گلستان با ویژه برنامه‌های متنوعی در معاونت‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی به صورت زنده و مستقیم به استقبال این عید بزرگ می رود.

مدیر کل صدا و سیما افزود: معاونت سیمای گلستان با ویژه برنامه «عید بندگی» در دو قسمت 70 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم امیر خانی در ایام عیدسعیدفطر به صورت زنده و مستقیم خارج از فضای استودیوی و در خانه امیر لطیفی‌های گرگان این عید بزرگ مسلمانان را همراه با مردم گلستان جشن می‌گیرد.

وی در ادامه به معرفی برنامه‌های رادیوی فارسی و برون مرزی این مرکز پرداخت و اظهار داشت: شبکه استانی صدای گلستان هم به منظور در این عید بزرگ مسلمانان، ویژه برنامه‌هایی را با نام «شهد شکر» و «عیدبندگی» تدارک دیده است.

شهد شکر به تهیه کنندگی و نوسیندگی مجتبی طالبی از ساعت شش صبح روز عید فطر به مدت 120 دقیقه به صورت زنده روی آنتن می رود. همچنین رادیو گلستان ویژه برنامه «عید بندگی» ویژه عید سعید فطر را در دو روز متوالی از ساعت 9 تا 11 صبح در بخش های مختلفی پخش می‌کند.

منتظر حجت افزود: رادیو ترکمنی برون مرزی با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» در دو روز بصورت زنده به مدت 120 دقیقه ساعت 16 همراه با برنامه‌های شاد و متنوع ویژه ایام عید سعید فطر روی آنتن می رود و همچنین برنامه‌های روزانه این حوزه از جمله ویژه برنامه "خانه و خانواده"، "چشمه ایمان" و "نغمه‌ها" بطور ویژه به این عید بزرگ که بزرگترین عید مسلمانان است می‌پردازد.

وی همچنین به ویژه برنامه‌های "معاونت خبر" اشاره کرد و اذعان داشت: حوزه معاونت خبر این مرکز با توجه به اولویت دستور العمل بهداشتی در خصوص کرونا انعکاس حضور پر شور مردم در اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر از تمام شهرستان‌های استان و ارسال تصاویر شهرهای بزرگ استان به شبکه‌های سراسری را برای این روز بزرگ تدارک دیده است. در این روز با استقرار 17 اکیپ خبری در گرگان و شهرستان‌های استان، اخبار به اطلاع مخاطبان در استان و شبکه‌های سراسری رسانده می‌شود.

مدیر کل صدا وسیما در پایان گفت: معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت های مرکز نیز در خصوص این روز با شکوه به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اعم از 15 کلیپ های صوتی و تصویری، 6 نماهنگ و موزیک ویدئو، 2موشن گرافیک، 6 پوستر و 12عکس نوشت، 5 پادکست، 4 اینفوگرافیک و ... می‌پردازد.

امتیاز شما