امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«همه چیز آنجاست» در کانال اردوی شبکه سحر

مشاهده ۳۹۵
۱۳۹۹/۰۳/۰۶- ۱۴:۰۶

مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» با موضوعات خانوادگی، اجتماعی، به ارتباط خانواده‌ها و نسل جوان در قالب داستان جذاب، از فردا برای اردو زبانان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، رگه‌هایی از سبک زندگی دینی و ارتباط نسل جدید با خانواده‌ها و چالش‌های پیش رو در این رابطه را با تمرکز بر مسائل کمتر پرداخته شده خانوادگی در قالب تلفیق چند داستان دیدنی و ملموس به تصویر می‌کشد.

داستان از کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی‌شروع می‌شود که به علت ورود کالاهای خارجی تعطیل شده و مهدی، پسر بزرگ خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد و جریاناتی را رقم می زند.

بخشی از داستان «همه چیز آنجاست» با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در درون قصه اصلی به وجود می‌آیند.

امین زندگانی ،الهام حمیدی، مهرانه مهین‌ترابی، محمد عمرانی ،حسین مهری، حدیث میرامینی، شهرام شاه‌حسینی بهناز جعفری، صفا آقاجانی و زنده یاد جمشید مشایخی و ... از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

«سریال همه چیز آنجاست» با مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف به زبان اردو از 7 خرداد هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در 59 قسمت، از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

امتیاز شما