امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های 14 و 15 خرداد شبکه خلیج فارس

مشاهده ۳۶۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۲:۲۷

«روح خدا»، «قیام ماندگار»، «سوگ خورشید» و «اشک عرش» از جمله ویژه برنامه‌هایی است که در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد از شبکه استانی صدا‌وسیمای خلیج فارس پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «روح خدا» در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) ساعت 18:30 از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود. این برنامه با استفاده از نظر کارشناسان حوزه و دانشگاه، به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) می‌پردازد. تاثیر شخصیت وجودی حضرت امام(ره) بر مردم منطقه ، ایران و دنیا و نیز تاثیر بر قیام های آزادی‌بخش منطقه از دیگر رویکردهای این ویژه برنامه است.

«قیام ماندگار» عنوان دیگر ویژه برنامه رادیو خلیج فارس است که علل و وقوع قیام 15 خرداد، نقش رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) و تاثیر این قیام بر پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قیام‌های آزادی بخش منطقه و جهان را بررسی می‌کند. برنامه «قیام ماندگار» به تهیه‌کنندگی عباس ایرانمنش ، 15 خرداد ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود.

برنامه«سوگ خورشید» 14 خرداد ساعت 10صبح، با آیتم‌های گزارش مردمی، وله‌های رحلت، ارتباط زنده، سرود و مباحث کارشناسی از سیمای خلیج فارس پخش می‌شود. در این ویژه برنامه کارشناسان مذهبی و دانشگاه، به بررسی ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های شخصیتی امام راحل می‌پردازند. سعاد کاد عباسی و صدر زاده، تهیه‌کنندگی مشترک برنامه را برعهده دارند.

همچنین ویژه برنامه «اشک عرش» به مناسبت رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد از سیمای خلیج فارس روی آنتن می‌رود. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف سیمای خلیج فارس، به تهیه‌کنندگی فرخ محمودی است که کارشناسان و اساتید مذهبی استان درخصوص زندگانی و ابعاد شخصیتی امام راحل و نیز قیام خونین 15 خرداد گفت‌وگو می‌کنند.
برنامه «اشک عرش» 14 و 15 خرداد، ساعت 21 از سیمای خلیج فارس تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

امتیاز شما